ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Хамініч, С. Ю. та Прилуцька, Н. Ю. та Khaminich, S. Y. та Prylutska, N. Y. (2013) ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(64)). с. 104-109.

[img]
Перегляд
Text
Ve6411.pdf

Download(142kB) | Перегляд
Посилання: http://nuwm.edu.ua/naukova-dijaljnistj/vidannja-un...

Анотація

У статті розглядається досвід і тенденції в PSA в Європі з точки зору можливості його використання в Україні, визначення негайних змін в соціальній рекламі в Україні.

Title in English

DEVELOPMENT AND TENDENCIES OF SOCIAL ADVERTISING IN EUROPEAN COUNTRIES: EXPERIENCE FOR UKRAINE

English abstract

The article reviews the experience and trends in PSA in Europe in terms of possibilities of its use in Ukraine, definition of immediate changes in social advertising in Ukraine.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: ПСА (соціальна реклама), державне регулювання реклами, медійна реклама, шокуючі PSA, PSA (public service advertising), government regulation of advertising, media advertising, shocking PSA
УДК: 33.659.1
Бібліографічний опис: Хамініч С. Ю. Тенденції розвитку соціальної реклами в європейських країнах: досвід для України / С. Ю. Хамініч, Н. Ю. Прилуцька // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2013. – Вип. 4(64). – С. 104-109.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2013 > Вісник 4
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2013
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 15 Січ 2015 13:38
Останні зміни: 15 Січ 2015 13:38
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/1438
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року