Хамініч, С. Ю. та Прилуцька, Н. Ю. та Khaminich, S. Y. та Prylutska, N. Y. (2013) ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(64)). с. 104-109.
|
Text
Ve6411.pdf Download(142kB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядається досвід і тенденції в PSA в Європі з точки зору можливості його використання в Україні, визначення негайних змін в соціальній рекламі в Україні.
Title in English
DEVELOPMENT AND TENDENCIES OF SOCIAL ADVERTISING IN EUROPEAN COUNTRIES: EXPERIENCE FOR UKRAINE
English abstract
The article reviews the experience and trends in PSA in Europe in terms of possibilities of its use in Ukraine, definition of immediate changes in social advertising in Ukraine.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | ПСА (соціальна реклама), державне регулювання реклами, медійна реклама, шокуючі PSA, PSA (public service advertising), government regulation of advertising, media advertising, shocking PSA |
УДК: | 33.659.1 |
Бібліографічний опис: | Хамініч С. Ю. Тенденції розвитку соціальної реклами в європейських країнах: досвід для України / С. Ю. Хамініч, Н. Ю. Прилуцька // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2013. – Вип. 4(64). – С. 104-109. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2013 > Вісник 4 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2013 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 15 Січ 2015 13:38 |
Останні зміни: | 15 Січ 2015 13:38 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/1438 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року