ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ

Downloads

Downloads per month over past year

Хамініч, С. Ю. and Прилуцька, Н. Ю. and Khaminich, S. Y. and Prylutska, N. Y. (2013) ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(64)). pp. 104-109.

[img]
Preview
Text
Ve6411.pdf

Download(142kB) | Preview
Official URL: http://nuwm.edu.ua/naukova-dijaljnistj/vidannja-un...

Abstract

У статті розглядається досвід і тенденції в PSA в Європі з точки зору можливості його використання в Україні, визначення негайних змін в соціальній рекламі в Україні.

Title in English

DEVELOPMENT AND TENDENCIES OF SOCIAL ADVERTISING IN EUROPEAN COUNTRIES: EXPERIENCE FOR UKRAINE

English abstract

The article reviews the experience and trends in PSA in Europe in terms of possibilities of its use in Ukraine, definition of immediate changes in social advertising in Ukraine.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ПСА (соціальна реклама), державне регулювання реклами, медійна реклама, шокуючі PSA, PSA (public service advertising), government regulation of advertising, media advertising, shocking PSA
УДК: 33.659.1
Бібліографічний опис: Хамініч С. Ю. Тенденції розвитку соціальної реклами в європейських країнах: досвід для України / С. Ю. Хамініч, Н. Ю. Прилуцька // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2013. – Вип. 4(64). – С. 104-109.
Subjects: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2013 > Вісник 4
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2013
Depositing User: С. В. Бойчук
Date Deposited: 15 Jan 2015 13:38
Last Modified: 15 Jan 2015 13:38
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/1438

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year