Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг відносин» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Relationship marketing" specialty 075 "Marketing"

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-124 Мальчик, М. В. та Коротун, О. П. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг відносин» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Relationship marketing" specialty 075 "Marketing". [Робочі програми]

[img]
Перегляд
Text
06-13-124 (1).pdf

Download(698kB) | Перегляд

Анотація

Навчальна дисципліна «Маркетинг відносин» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Даний вид маркетингу відображає перехід від масового маркетингу до індивідуалізованого, заснованому на діалозі зі споживачем. Високою конкурентоспроможністю будуть володіти суб'єкти господарювання, керівники яких приймають орієнтовані на клієнта маркетингові рішення, фахівці яких здатні управляти взаємовідносинами підприємства з клієнтами, володіють необхідними для цього навичками вивчення і групування покупців, можуть застосувати інструменти їх залучення і утримання. The discipline "Marketing of Relations" is an integral part of the program of training of marketing specialists. This type of marketing reflects the transition from bulk marketing to an individualized, based on a consumer dialogue. Highly competitive businesses will be owned by managers who take client-oriented marketing decisions, whose specialists are able to manage the relationship between the company and its customers, possessing the necessary skills for the study and grouping of buyers, can apply their involvement and retention tools.

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: 06-13-124, взаємини, маркетинг, клієнт, споживач, партнерство, реклама, просування, пропозиція, попит, засоби масової інформації, бюджет, relationships, marketing, customer, consumer, partnership, advertising, promotion, supply, demand, media, budget
Шифр: 06-13-124
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: libr_1 Г. М. Рожанчук
Дата внесення: 29 Бер 2019 13:28
Останні зміни: 29 Бер 2019 13:28
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14397
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року