Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг відносин» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Relationship marketing" specialty 075 "Marketing"

Downloads

Downloads per month over past year

06-13-124 Мальчик, М. В. and Коротун, О. П. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг відносин» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Relationship marketing" specialty 075 "Marketing". [Робочі програми]

[img]
Preview
Text
06-13-124 (1).pdf

Download(698kB) | Preview

Abstract

Навчальна дисципліна «Маркетинг відносин» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Даний вид маркетингу відображає перехід від масового маркетингу до індивідуалізованого, заснованому на діалозі зі споживачем. Високою конкурентоспроможністю будуть володіти суб'єкти господарювання, керівники яких приймають орієнтовані на клієнта маркетингові рішення, фахівці яких здатні управляти взаємовідносинами підприємства з клієнтами, володіють необхідними для цього навичками вивчення і групування покупців, можуть застосувати інструменти їх залучення і утримання. The discipline "Marketing of Relations" is an integral part of the program of training of marketing specialists. This type of marketing reflects the transition from bulk marketing to an individualized, based on a consumer dialogue. Highly competitive businesses will be owned by managers who take client-oriented marketing decisions, whose specialists are able to manage the relationship between the company and its customers, possessing the necessary skills for the study and grouping of buyers, can apply their involvement and retention tools.

Item Type: Робочі програми
Uncontrolled Keywords: 06-13-124, взаємини, маркетинг, клієнт, споживач, партнерство, реклама, просування, пропозиція, попит, засоби масової інформації, бюджет, relationships, marketing, customer, consumer, partnership, advertising, promotion, supply, demand, media, budget
Шифр: 06-13-124
Subjects: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Depositing User: libr_1 Г. М. Рожанчук
Date Deposited: 29 Mar 2019 13:28
Last Modified: 29 Mar 2019 13:28
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14397

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year