ВИДИ ТУРОПЕРЕЙТИНГУ І ТУРОПЕРАТОРІВ НА РИНКУ УКРАЇНИ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Кушнір, Н. Б. та Коротун, С. І. та Коротун, О. П. та Kushnir, N. B. та Korotun, S. I. та Korotun, O. Р. (2018) ВИДИ ТУРОПЕРЕЙТИНГУ І ТУРОПЕРАТОРІВ НА РИНКУ УКРАЇНИ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(82)). с. 97-109.

[img]
Перегляд
Text
Ve8211 зах.pdf

Download(275kB) | Перегляд

Анотація

В статті розглянуті види туроперейтингу і туроператорів, які представлені на ринку України, та наведені їх визначення та ознаки. Розглянуто особливості напрямів роботи для ауткам-, інкам- та інсайд-операторів. Наведена класифікація міжнародних туроператорів таких як флайтери (абсолютні та відносні) і нон-флайтери. Продемонстровано презентативні і репрезентативні форми співпраці аутгоінгових туроператорів із закордонними курортами. Запропонований напрям стратегії для інсайд-туроператорів щодо утримання ринкових позицій та отримання максимально можливого прибутку в умовах конкуренції на туристичному ринку.

Title in English

TYPES OF TOURING AND TOUR OPERATORS ON THE UKRAINIAN MARKET

English abstract

The article deals with the types of touring and tour operators that are represented on the Ukrainian market, their definitions and features are given. The purpose of the article is to determine the types of touring and tour operators represented on the Ukrainian market. The object of research is the process of functioning of the tourist market of Ukraine, and the subject is touring activity as a component of the tourist market. The peculiarities of work directions for outs, incomes and insider operators are considered. There is given classification of international tour operators such as flyers (absolute and relative) and non-flyers. Representative and representative forms of cooperation of outgoing tour operators with foreign resorts are demonstrated. The is given dynamics of tourist flows in Ukraine for 2000-2017. Particular attention is paid to the development of inside touring, as an important priority of the development of the national tourism market. The proposed direction of the strategy for insider tour operators in maintaining market positions and getting the most possible profit in the conditions of competition on the tourist market.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: аутгоінговий оператор, презентативні і репрезентативні туроператори, флайтери, нон-флайтери, інкамінг, outgoing operator, presentative and representative tour operators, flyers, no-flyers, incamination
УДК: 338:486
Бібліографічний опис: Кушнір Н. Б. Види туроперейтингу і туроператорів на ринку України / Н. Б. Кушнір, С. І. Коротун, О. П. Коротун // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2018. – Вип. 2(82). – С. 97-109.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2018 > Вісник 2
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2018
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 11 Квіт 2019 08:04
Останні зміни: 11 Квіт 2019 08:04
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14593
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року