Робоча програма "Маркетинг в туризмі" для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня всіх спеціальностей НУВГП. Program of the Discipline "Marketing in tourism" specialty ALL SPECIALTIES specialization ALL SPECIALIZATIONS

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-146 Мальчик, М. В. та Коротун, О. П. (2019) Робоча програма "Маркетинг в туризмі" для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня всіх спеціальностей НУВГП. Program of the Discipline "Marketing in tourism" specialty ALL SPECIALTIES specialization ALL SPECIALIZATIONS. [Робочі програми]

[img]
Перегляд
Text
06-13-146 (1).pdf

Download(782kB) | Перегляд

Анотація

Навчальна дисципліна «Маркетинг в туризмі» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з туризму. Актуальність вивчення даного курсу зумовлено необхідністю впровадження у господарську діяльність вітчизняних туристичних підприємств різноманітних практик сучасної маркетингової діяльності, формування концепції відповідального рекламування.. На практичних заняттях студенти навчаються працювати в команді та після успішного завершення курсу зможуть приймати ефективні управлінські маркетингові рішення в туристичній діяльності. Зможуть використовувати у своїй діяльності ефективний інструментарій маркетингу з метою успішного функціонування туристичного підприємства в умовах мінливого ринкового середовища. The educational discipline "Marketing in tourism" is an integral part of the program of training of tourism specialists. The relevance of the study of this course is due to the need to introduce into the economic activities of domestic tourist enterprises various practices of modern marketing activities, the formation of the concept of responsible advertising. In practical classes, students learn to work in a team and after successful completion of the course can take effective managerial marketing decisions in tourism activities. Be able to use in their activities an effective marketing tool for the successful operation of a tourism enterprise in a changing market environment.

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: 06-13-146, маркетинг, маркетинг в туризмі, туристична послуга, просування, турист, ціноутворення, реклама, туристичні потоки, сезонні коливання, marketing, marketing in tourism, tourist service, promotion, tourist, pricing, advertising, tourist flows, seasonal fluctuations
Шифр: 06-13-146
Тематики: За напрямами > Усі спеціальності
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: libr_1 Г. М. Рожанчук
Дата внесення: 05 Черв 2019 13:19
Останні зміни: 05 Черв 2019 13:19
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14984
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року