ІНДИКАТОРИ ОГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Downloads

Downloads per month over past year

Крупський, О. П. and Шпак, О. В. and Krupskyі, O. Р. and Shpak, О. V. (2014) ІНДИКАТОРИ ОГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(65)). pp. 208-221.

[img]
Preview
Text
Ve6523.pdf

Download(204kB) | Preview
Official URL: http://nuwm.edu.ua/naukova-dijaljnistj/vidannja-un...

Abstract

У статті розкривається значення індикаторів організаційної культури для підприємств туристичної галузі; описані фактори, які впливають на поліпшення туристичної діяльності; визначена значущість соціальної діяльності і соціальних індикаторів у туризмі.

Title in English

INDICATORS OF ORGANIZATIONAL CULTURE TOURIST COMPANIES

English abstract

In the article the importance of organizational culture indicators for the tourism industry, described the factors that affect the improvement of tourism, defined the importance of social work and social indicators in tourism.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: організаційна культура, соціальні індикатори, організація туризму, підприємства туристичної галузі, туризм, organizational culture, social indicators, the organization of tourism, tourism industry, tourism
УДК: 658.1
Бібліографічний опис: Крупський О. П. Індикатор організаційної культури туристичних підприємств / О. П. Крупський, О. В. Шпак // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2014. – Вип. 1(65). – С. 208-221.
Subjects: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2014 > Вісник 1
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2014
Depositing User: С. В. Бойчук
Date Deposited: 30 Jan 2015 13:43
Last Modified: 30 Jan 2015 13:43
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/1529

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year