Крупський, О. П. and Шпак, О. В. and Krupskyі, O. Р. and Shpak, О. V. (2014) ІНДИКАТОРИ ОГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(65)). pp. 208-221.
|
Text
Ve6523.pdf Download(204kB) | Preview |
Abstract
У статті розкривається значення індикаторів організаційної культури для підприємств туристичної галузі; описані фактори, які впливають на поліпшення туристичної діяльності; визначена значущість соціальної діяльності і соціальних індикаторів у туризмі.
Title in English
INDICATORS OF ORGANIZATIONAL CULTURE TOURIST COMPANIES
English abstract
In the article the importance of organizational culture indicators for the tourism industry, described the factors that affect the improvement of tourism, defined the importance of social work and social indicators in tourism.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | організаційна культура, соціальні індикатори, організація туризму, підприємства туристичної галузі, туризм, organizational culture, social indicators, the organization of tourism, tourism industry, tourism |
УДК: | 658.1 |
Бібліографічний опис: | Крупський О. П. Індикатор організаційної культури туристичних підприємств / О. П. Крупський, О. В. Шпак // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2014. – Вип. 1(65). – С. 208-221. |
Subjects: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2014 > Вісник 1 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2014 |
Depositing User: | С. В. Бойчук |
Date Deposited: | 30 Jan 2015 13:43 |
Last Modified: | 30 Jan 2015 13:43 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/1529 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |
Downloads
Downloads per month over past year