ІНДИКАТОРИ ОГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Крупський, О. П. та Шпак, О. В. та Krupskyі, O. Р. та Shpak, О. V. (2014) ІНДИКАТОРИ ОГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(65)). с. 208-221.

[img]
Перегляд
Text
Ve6523.pdf

Download(204kB) | Перегляд
Посилання: http://nuwm.edu.ua/naukova-dijaljnistj/vidannja-un...

Анотація

У статті розкривається значення індикаторів організаційної культури для підприємств туристичної галузі; описані фактори, які впливають на поліпшення туристичної діяльності; визначена значущість соціальної діяльності і соціальних індикаторів у туризмі.

Title in English

INDICATORS OF ORGANIZATIONAL CULTURE TOURIST COMPANIES

English abstract

In the article the importance of organizational culture indicators for the tourism industry, described the factors that affect the improvement of tourism, defined the importance of social work and social indicators in tourism.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: організаційна культура, соціальні індикатори, організація туризму, підприємства туристичної галузі, туризм, organizational culture, social indicators, the organization of tourism, tourism industry, tourism
УДК: 658.1
Бібліографічний опис: Крупський О. П. Індикатор організаційної культури туристичних підприємств / О. П. Крупський, О. В. Шпак // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2014. – Вип. 1(65). – С. 208-221.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2014 > Вісник 1
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2014
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 30 Січ 2015 13:43
Останні зміни: 30 Січ 2015 13:43
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/1529
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року