Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline MARKETING PRICING specialty 075 MARKETING

Downloads

Downloads per month over past year

06-13-129 Мальчик, М. В. and Мартинюк, О. В. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline MARKETING PRICING specialty 075 MARKETING. [Робочі програми]

[img]
Preview
Text
06-13-129 (1).pdf

Download(767kB) | Preview

Abstract

Навчальна дисципліна «Маркетингове ціноутворення» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність вивчення даного курсу зумовлено необхідністю формування системи теоретичних знань щодо розробки та реалізації маркетингової цінової політики, висвітлення питань ціноутворення на нові та традиційні товари та послуги, які виробляють і надають підприємства. Вивчення дисципліни «Маркетингове ціноутворення» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо ефективної розробки, впровадження і реалізації ефективних маркетингових рішень на вітчизняних промислових підприємствах. The discipline of Marketing Pricing is an integral part of the training program for marketing professionals. The relevance of studying this course is due to the need to form a system of theoretical knowledge on the development and implementation of marketing pricing policy, to cover the pricing of new and traditional products and services produced and provided by enterprises. Studying the discipline "Marketing pricing" will help students to form a comprehensive system of competencies for the effective development, implementation and implementation of effective marketing solutions in domestic industrial enterprises

Item Type: Робочі програми
Uncontrolled Keywords: 06-13-129, цінова політика, методи ціноутворення, формування ціни, маркетингове ціноутворення, ціна, система цін, цінова стратегія, корегування ціни, ціноутворення брендів, ризик, price policy, pricing methods, price formation, marketing pricing, price, price system, pricing strategy, price adjustment, brand pricing, risk
Шифр: 06-13-129
Subjects: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Depositing User: Ірина Понаріна
Date Deposited: 15 Oct 2019 12:34
Last Modified: 15 Oct 2019 12:34
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/15872

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year