Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline MARKETING PRICING specialty 075 MARKETING

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-129 Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline MARKETING PRICING specialty 075 MARKETING. [Робочі програми]

[img]
Перегляд
Text
06-13-129 (1).pdf

Download(767kB) | Перегляд

Анотація

Навчальна дисципліна «Маркетингове ціноутворення» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність вивчення даного курсу зумовлено необхідністю формування системи теоретичних знань щодо розробки та реалізації маркетингової цінової політики, висвітлення питань ціноутворення на нові та традиційні товари та послуги, які виробляють і надають підприємства. Вивчення дисципліни «Маркетингове ціноутворення» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо ефективної розробки, впровадження і реалізації ефективних маркетингових рішень на вітчизняних промислових підприємствах. The discipline of Marketing Pricing is an integral part of the training program for marketing professionals. The relevance of studying this course is due to the need to form a system of theoretical knowledge on the development and implementation of marketing pricing policy, to cover the pricing of new and traditional products and services produced and provided by enterprises. Studying the discipline "Marketing pricing" will help students to form a comprehensive system of competencies for the effective development, implementation and implementation of effective marketing solutions in domestic industrial enterprises

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: 06-13-129, цінова політика, методи ціноутворення, формування ціни, маркетингове ціноутворення, ціна, система цін, цінова стратегія, корегування ціни, ціноутворення брендів, ризик, price policy, pricing methods, price formation, marketing pricing, price, price system, pricing strategy, price adjustment, brand pricing, risk
Шифр: 06-13-129
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Ірина Понаріна
Дата внесення: 15 Жов 2019 12:34
Останні зміни: 15 Жов 2019 12:34
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/15872
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року