Робоча програма вибіркової навчальної дисципліни "Маркетинг в туризмі" для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг". Program of the discipline "Marketing in tourism" specialty 075 «Marketing»

Downloads

Downloads per month over past year

06-13-17 Савіна, Н. Б. and Коротун, О. П. (2020) Робоча програма вибіркової навчальної дисципліни "Маркетинг в туризмі" для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг". Program of the discipline "Marketing in tourism" specialty 075 «Marketing». [Робочі програми]

[img] Text
06-13-17,1.pdf

Download(210kB)

Abstract

Навчальна дисципліна «Маркетинг в туризмі» є вибірковою дисципліною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність вивчення даного курсу зумовлено необхідністю впровадження у господарську діяльність вітчизняних туристичних підприємств різноманітних практик сучасної маркетингової діяльності, формування концепції відповідального рекламування.. На практичних заняттях студенти навчаються працювати в команді та після успішного завершення курсу зможуть приймати ефективні управлінські маркетингові рішення в туристичній діяльності. Зможуть використовувати у своїй діяльності ефективний інструментарій маркетингу з метою успішного функціонування туристичного підприємства в умовах мінливого ринкового середовища. The educational discipline "Marketing in tourism" is an selective part of the program of training of marketing specialists. The relevance of the study of this course is due to the need to introduce into the economic activities of domestic tourist enterprises various practices of modern marketing activities, the formation of the concept of responsible advertising. In practical classes, students learn to work in a team and after successful completion of the course can take effective managerial marketing decisions in tourism activities. Be able to use in their activities an effective marketing tool for the successful operation of a tourism enterprise in a changing market environment

Item Type: Робочі програми
Uncontrolled Keywords: 06-13-17, маркетинг, маркетинг в туризмі, туристична послуга, просування, турист, ціноутворення, реклама, туристичні потоки, сезонні коливання, marketing, marketing in tourism, tourist service, promotion, tourist, pricing, advertising, tourist flows, seasonal fluctuations
Шифр: 06-13-17
Subjects: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Depositing User: Ірина Понаріна
Date Deposited: 12 May 2020 14:37
Last Modified: 12 May 2020 19:51
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/18025

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year