Робоча програма вибіркової навчальної дисципліни "Маркетинг в туризмі" для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг". Program of the discipline "Marketing in tourism" specialty 075 «Marketing»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-17 Савіна, Н. Б. та Коротун, О. П. (2020) Робоча програма вибіркової навчальної дисципліни "Маркетинг в туризмі" для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг". Program of the discipline "Marketing in tourism" specialty 075 «Marketing». [Робочі програми]

[img] Text
06-13-17,1.pdf

Download(210kB)

Анотація

Навчальна дисципліна «Маркетинг в туризмі» є вибірковою дисципліною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність вивчення даного курсу зумовлено необхідністю впровадження у господарську діяльність вітчизняних туристичних підприємств різноманітних практик сучасної маркетингової діяльності, формування концепції відповідального рекламування.. На практичних заняттях студенти навчаються працювати в команді та після успішного завершення курсу зможуть приймати ефективні управлінські маркетингові рішення в туристичній діяльності. Зможуть використовувати у своїй діяльності ефективний інструментарій маркетингу з метою успішного функціонування туристичного підприємства в умовах мінливого ринкового середовища. The educational discipline "Marketing in tourism" is an selective part of the program of training of marketing specialists. The relevance of the study of this course is due to the need to introduce into the economic activities of domestic tourist enterprises various practices of modern marketing activities, the formation of the concept of responsible advertising. In practical classes, students learn to work in a team and after successful completion of the course can take effective managerial marketing decisions in tourism activities. Be able to use in their activities an effective marketing tool for the successful operation of a tourism enterprise in a changing market environment

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: 06-13-17, маркетинг, маркетинг в туризмі, туристична послуга, просування, турист, ціноутворення, реклама, туристичні потоки, сезонні коливання, marketing, marketing in tourism, tourist service, promotion, tourist, pricing, advertising, tourist flows, seasonal fluctuations
Шифр: 06-13-17
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Ірина Понаріна
Дата внесення: 12 Трав 2020 14:37
Останні зміни: 12 Трав 2020 19:51
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/18025
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року