Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни «Теорія механізмів і машин» на тему: «Визначення динамічного моменту інерції маховика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Механічна інженерія» і «Транспорт» спеціальностей 133 «Галузеве машинобудування», 274 «Автомобільний транспорт» денної та заочної форм навчання

Downloads

Downloads per month over past year

02-05-132М Похильчук, І. О. (2020) Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни «Теорія механізмів і машин» на тему: «Визначення динамічного моменту інерції маховика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Механічна інженерія» і «Транспорт» спеціальностей 133 «Галузеве машинобудування», 274 «Автомобільний транспорт» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
02-05-132М.pdf

Download(764kB)

Abstract

При проведені кінематичного аналізу механізму приймалося, що закон руху ведучої ланки відомий і, якщо за ведучу ланку приймали кривошип, то його кутову швидкість вважали сталою. У дійсності, закон руху ведучої ланки є функцією зовнішніх сил, що діють на ланки механізму і мас рухомих ланок. Тобто кутова швидкість кривошипа коливається, що призводить до виникнення додаткових динамічних навантажень у кінематичних парах механізму. Ці коливання знижують загальний коефіцієнт корисної дії машини і надійність її роботи. Крім того можуть погіршити робочий технологічний процес, який виконується механізмами машини, і в деяких випадках можуть викликати значні пружні коливання в ланках механізму, що є небажаним як з точки зору міцності цих ланок, так і з точки зору втрати потужності, яка затрачується на ці пружні коливання. Для запобігання коливанням кутової швидкості кривошипа вирішують установкою додаткової, так званої махової маси. Таку масу конструктивно оформлюють у вигляді маховика (масивного суцільного диска або колеса з важким ободом), який закріплюють на осі ланки, що обертається. Дані методичні вказівки дозволяють студентам денної та заочної форм навчання знати основні параметри та методи, які необхідні для запобіганню коливанням кутової швидкості кривошипа та уміти самостійно визначати величину додаткової махової маси, яка б забезпечувала сталість кутової швидкості кривошипа. Зміст методичних вказівок повністю відповідає ОКХ і ОПП 133 «Галузеве машинобудування» та 274 «Автомобільний транспорт».

Item Type: Методичне забезпечення
Uncontrolled Keywords: 02-05-132М, динамічний момент інерції маховика
Шифр: 02-05-132М
За видами робіт: Вивчення дисципліни
Subjects: Шифр галузі знань > 13 Механічна інженерія > 133 Галузеве машинобудування
Шифр галузі знань > 27 Транспорт > 274 Автомобільний транспорт
Divisions: Навчально-науковий механічний інститут > Теоретичної механіки, інженерної графіки та машинознавства
Depositing User: libr_1 Г. Д. Рожанчук
Date Deposited: 05 Nov 2020 09:27
Last Modified: 05 Nov 2020 09:27
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/19082

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year