Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни «Теорія механізмів і машин» на тему: «Визначення динамічного моменту інерції маховика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Механічна інженерія» і «Транспорт» спеціальностей 133 «Галузеве машинобудування», 274 «Автомобільний транспорт» денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

02-05-132М Похильчук, І. О. (2020) Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни «Теорія механізмів і машин» на тему: «Визначення динамічного моменту інерції маховика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Механічна інженерія» і «Транспорт» спеціальностей 133 «Галузеве машинобудування», 274 «Автомобільний транспорт» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
02-05-132М.pdf

Download(764kB)

Анотація

При проведені кінематичного аналізу механізму приймалося, що закон руху ведучої ланки відомий і, якщо за ведучу ланку приймали кривошип, то його кутову швидкість вважали сталою. У дійсності, закон руху ведучої ланки є функцією зовнішніх сил, що діють на ланки механізму і мас рухомих ланок. Тобто кутова швидкість кривошипа коливається, що призводить до виникнення додаткових динамічних навантажень у кінематичних парах механізму. Ці коливання знижують загальний коефіцієнт корисної дії машини і надійність її роботи. Крім того можуть погіршити робочий технологічний процес, який виконується механізмами машини, і в деяких випадках можуть викликати значні пружні коливання в ланках механізму, що є небажаним як з точки зору міцності цих ланок, так і з точки зору втрати потужності, яка затрачується на ці пружні коливання. Для запобігання коливанням кутової швидкості кривошипа вирішують установкою додаткової, так званої махової маси. Таку масу конструктивно оформлюють у вигляді маховика (масивного суцільного диска або колеса з важким ободом), який закріплюють на осі ланки, що обертається. Дані методичні вказівки дозволяють студентам денної та заочної форм навчання знати основні параметри та методи, які необхідні для запобіганню коливанням кутової швидкості кривошипа та уміти самостійно визначати величину додаткової махової маси, яка б забезпечувала сталість кутової швидкості кривошипа. Зміст методичних вказівок повністю відповідає ОКХ і ОПП 133 «Галузеве машинобудування» та 274 «Автомобільний транспорт».

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 02-05-132М, динамічний момент інерції маховика
Шифр: 02-05-132М
За видами робіт: Вивчення дисципліни
Тематики: Шифр галузі знань > 13 Механічна інженерія > 133 Галузеве машинобудування
Шифр галузі знань > 27 Транспорт > 274 Автомобільний транспорт
Підрозділи: Навчально-науковий механічний інститут > Теоретичної механіки, інженерної графіки та машинознавства
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Рожанчук
Дата внесення: 05 Лист 2020 09:27
Останні зміни: 05 Лист 2020 09:27
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/19082
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року