Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт із навчальної дисципліни «Теорія і технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Фізична терапія, ерготерапія» спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія» денної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

08-01-49М Ніколенко, О. І. (2020) Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт із навчальної дисципліни «Теорія і технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Фізична терапія, ерготерапія» спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія» денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
08-01-49М.pdf

Download(412kB)

Анотація

Програму навчальної дисципліни «Теорія і технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності» складено відповідно до освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія». Теорія і технології рекреаційно-оздоровчої рухової активності займає важливе місце в системі підготовки майбутнього фахівця з охорони здоров’я. Сьогодні важливим напрямом підвищення ефективності підготовки висококваліфікованих спеціалістів охорони здоров’я є посилення ролі в навчальному процесі теоретичної, методологічної та світоглядної підготовки. Тому фундаментальні знання й навички, набуті студентами, можуть розглядатися як основа глибокої професійної компетентності у вирішенні складних завдань. Саме такі знання дає введення в практику освіти навчальна дисципліна „Теорія і технології рекреаційно-оздоровчої рухової активності”. Під час вивчення дисципліни студенти отримують ґрунтовні знання щодо практичних навичок з різних видів оздоровчо-рекреаційної рухової активності та різних форм і технологій її реалізації. У результаті виконання даних лабораторних робіт студенти повинні засвоїти основні поняття, які стосуються : значення оздоровчо-рекреаційної рухової активності у збереженні та зміцненні здоров'я людини, принципи її реалізації в системі оздоровлення населення; особливості розвитку рухів та проявів рухової активності в різні вікові періоди; специфіку та оздоровче спрямування різних видів оздоровчо-рекреаційної рухової активності; нормативи оздоровчо-рекреаційної рухової активності для занять із особами різного віку; правила та особливості проведення фізкультурних занять аеробної спрямованості, занять із фітнесу та оздоровчої гімнастики, рухливих ігор з урахуванням психологічних і фізіологічних чинників, стану здоров'я осіб різних вікових категорій.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 08-01-49М, технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності
Шифр: 08-01-49М
За видами робіт: Лабораторні роботи
Тематики: Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я
Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична терапія, ерготерапія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Теорії та методики фізичного виховання
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Рожанчук
Дата внесення: 15 Лют 2021 10:39
Останні зміни: 15 Лют 2021 10:39
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/19778
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року