08-01-49М Ніколенко, О. І. (2020) Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт із навчальної дисципліни «Теорія і технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Фізична терапія, ерготерапія» спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія» денної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Text
08-01-49М.pdf Download(412kB) |
Анотація
Програму навчальної дисципліни «Теорія і технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності» складено відповідно до освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія». Теорія і технології рекреаційно-оздоровчої рухової активності займає важливе місце в системі підготовки майбутнього фахівця з охорони здоров’я. Сьогодні важливим напрямом підвищення ефективності підготовки висококваліфікованих спеціалістів охорони здоров’я є посилення ролі в навчальному процесі теоретичної, методологічної та світоглядної підготовки. Тому фундаментальні знання й навички, набуті студентами, можуть розглядатися як основа глибокої професійної компетентності у вирішенні складних завдань. Саме такі знання дає введення в практику освіти навчальна дисципліна „Теорія і технології рекреаційно-оздоровчої рухової активності”. Під час вивчення дисципліни студенти отримують ґрунтовні знання щодо практичних навичок з різних видів оздоровчо-рекреаційної рухової активності та різних форм і технологій її реалізації. У результаті виконання даних лабораторних робіт студенти повинні засвоїти основні поняття, які стосуються : значення оздоровчо-рекреаційної рухової активності у збереженні та зміцненні здоров'я людини, принципи її реалізації в системі оздоровлення населення; особливості розвитку рухів та проявів рухової активності в різні вікові періоди; специфіку та оздоровче спрямування різних видів оздоровчо-рекреаційної рухової активності; нормативи оздоровчо-рекреаційної рухової активності для занять із особами різного віку; правила та особливості проведення фізкультурних занять аеробної спрямованості, занять із фітнесу та оздоровчої гімнастики, рухливих ігор з урахуванням психологічних і фізіологічних чинників, стану здоров'я осіб різних вікових категорій.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 08-01-49М, технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності |
Шифр: | 08-01-49М |
За видами робіт: | Лабораторні роботи |
Тематики: | Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична терапія, ерготерапія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Теорії та методики фізичного виховання |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
Дата внесення: | 15 Лют 2021 10:39 |
Останні зміни: | 15 Лют 2021 10:39 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/19778 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року