06-13-207М Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. (2021) Методичні вказівки до виконання практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Товарна інноваційна політика» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-13-207М.pdf Download(880kB) |
Анотація
Даний курс є теоретико-методологічною основою управління розробленням, виготовленням, виведенням на ринок і просуванням на ньому нових товарів, які дають можливість повніше реалізувати потенціал підприємства, забезпечити більший ступінь задоволення запитів споживачів, привести внутрішні можливості розвитку підприємства у відповідність до зовнішніх, що породжуються ринком. Метою викладання дисципліни є формування системи теоретичних знань з маркетингових стратегій і практичних навичок формування ефективного товарного асортименту, що дозволяє збільшити прибуток і (чи) ринкову частку підприємства інноватора, розширити його адаптаційні можливості до змін умов господарювання, забезпечити умови успішної комерційної діяльності й розвитку на ринку відповідно до визначеної місії та мети діяльності підприємства. Основні цілі: вивчення засад маркетингу продуктових інновацій, методів ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів; набуття навичок використання сучасних методів та прийомів генерування ідей, функціонально-економічного обґрунтування відповідності нових товарів ринковим вимогам; виховання здатності до творчого пошуку напрямів та резервів удосконалення стратегічного управління та стратегічного маркетингу підприємства. Вивчення дисципліни «Товарна інноваційна політика» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання включає курс лекцій, практичні заняття та самостійну роботу.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-207М, товарна інноваційна політика |
Шифр: | 06-13-207М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
Дата внесення: | 07 Вер 2021 10:55 |
Останні зміни: | 07 Вер 2021 10:55 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/21079 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року