Методичні вказівки до виконання практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Товарна інноваційна політика» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-207М Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. (2021) Методичні вказівки до виконання практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Товарна інноваційна політика» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-13-207М.pdf

Download(880kB)

Анотація

Даний курс є теоретико-методологічною основою управління розробленням, виготовленням, виведенням на ринок і просуванням на ньому нових товарів, які дають можливість повніше реалізувати потенціал підприємства, забезпечити більший ступінь задоволення запитів споживачів, привести внутрішні можливості розвитку підприємства у відповідність до зовнішніх, що породжуються ринком. Метою викладання дисципліни є формування системи теоретичних знань з маркетингових стратегій і практичних навичок формування ефективного товарного асортименту, що дозволяє збільшити прибуток і (чи) ринкову частку підприємства інноватора, розширити його адаптаційні можливості до змін умов господарювання, забезпечити умови успішної комерційної діяльності й розвитку на ринку відповідно до визначеної місії та мети діяльності підприємства. Основні цілі: вивчення засад маркетингу продуктових інновацій, методів ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів; набуття навичок використання сучасних методів та прийомів генерування ідей, функціонально-економічного обґрунтування відповідності нових товарів ринковим вимогам; виховання здатності до творчого пошуку напрямів та резервів удосконалення стратегічного управління та стратегічного маркетингу підприємства. Вивчення дисципліни «Товарна інноваційна політика» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання включає курс лекцій, практичні заняття та самостійну роботу.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-13-207М, товарна інноваційна політика
Шифр: 06-13-207М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Рожанчук
Дата внесення: 07 Вер 2021 10:55
Останні зміни: 07 Вер 2021 10:55
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/21079
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року