06-13-27S Мальчик, М. В. та Оплачко, І. О. (2021) Силабус навчальної дисципліни «Рекламний креатив» для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг». [Силабус]
Text
06-13-27S.pdf Download(578kB) |
Анотація
Навчальна дисципліна «Рекламний креатив» спрямована на формування у студентів навиків застосування технологій креативу при вирішенні конкретних комунікативних завдань, з метою забезпечення ефективності рекламних звернень та кампаній. Здобувачі повинні освоїти основні категорії та принципи креативного мислення у рекламі та розуміти методи генерації нових ідей. Метою викладання дисципліни є поглиблення системи теоретичних знань та практичних навиків створення рекламних звернень, розробки та реалізації рекламних кампаній із застосуванням технік креативного мислення, з метою забезпечення їх максимальної комунікативної ефективності. Основними цілями є формування та поглиблення у студентів системи стійких знань з теорії рекламного креативу, набуття вмінь і практичних навичок самостійної розробки рекламних звернень та побудови рекламних кампаній з урахуванням інтересів стейкхолдерів, освоєння комунікативних технологій рекламного креативу, оволодіння прийомами стилістики та структуралізму у рекламному креативі, вивчення особливостей застосування креативу у візуальній рекламі, телерекламі, радіорекламі та Інтернеті, формування знань про специфіку та принципи рекламного дизайну, використання зображувальних засобів реклами, орієнтація студентів на поєднання у практичній діяльності стандартних наукових підходів та творчого переосмислення дійсності, практичне використання набутих у процесі вивчення дисципліни знань та умінь, з метою підвищення ефективності рекламної діяльності. У результаті вивчення дисципліни студенти повинні правильно визначати потребу у рекламуванні товару, послуги чи ідеї; оцінювати якість та ефективність реалізації рекламного креативу; створювати і реалізовувати власні креативні рекламні проєкти залежно від цілей маркетингу та соціальнопсихологічних характеристик цільової аудиторії.
Title in English
SYLLABUS ADVERTISING CREATIVE ВК4.2 Code in Educational Program Educational level: master's (second) 07 Field of knowledge: Management and administration 075 Field of study: Marketing Educational Program: Marketing
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-27S, рекламний креатив |
Шифр: | 06-13-27S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | Тарасюк Наталія Віталіївна |
Дата внесення: | 01 Жов 2021 12:08 |
Останні зміни: | 01 Жов 2021 12:08 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/21614 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року