Силабус навчальної дисципліни «Рекламний креатив» для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-27S Мальчик, М. В. та Оплачко, І. О. (2021) Силабус навчальної дисципліни «Рекламний креатив» для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг». [Силабус]

[img] Text
06-13-27S.pdf

Download(578kB)

Анотація

Навчальна дисципліна «Рекламний креатив» спрямована на формування у студентів навиків застосування технологій креативу при вирішенні конкретних комунікативних завдань, з метою забезпечення ефективності рекламних звернень та кампаній. Здобувачі повинні освоїти основні категорії та принципи креативного мислення у рекламі та розуміти методи генерації нових ідей. Метою викладання дисципліни є поглиблення системи теоретичних знань та практичних навиків створення рекламних звернень, розробки та реалізації рекламних кампаній із застосуванням технік креативного мислення, з метою забезпечення їх максимальної комунікативної ефективності. Основними цілями є формування та поглиблення у студентів системи стійких знань з теорії рекламного креативу, набуття вмінь і практичних навичок самостійної розробки рекламних звернень та побудови рекламних кампаній з урахуванням інтересів стейкхолдерів, освоєння комунікативних технологій рекламного креативу, оволодіння прийомами стилістики та структуралізму у рекламному креативі, вивчення особливостей застосування креативу у візуальній рекламі, телерекламі, радіорекламі та Інтернеті, формування знань про специфіку та принципи рекламного дизайну, використання зображувальних засобів реклами, орієнтація студентів на поєднання у практичній діяльності стандартних наукових підходів та творчого переосмислення дійсності, практичне використання набутих у процесі вивчення дисципліни знань та умінь, з метою підвищення ефективності рекламної діяльності. У результаті вивчення дисципліни студенти повинні правильно визначати потребу у рекламуванні товару, послуги чи ідеї; оцінювати якість та ефективність реалізації рекламного креативу; створювати і реалізовувати власні креативні рекламні проєкти залежно від цілей маркетингу та соціальнопсихологічних характеристик цільової аудиторії.

Title in English

SYLLABUS ADVERTISING CREATIVE ВК4.2 Code in Educational Program Educational level: master's (second) 07 Field of knowledge: Management and administration 075 Field of study: Marketing Educational Program: Marketing

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-13-27S, рекламний креатив
Шифр: 06-13-27S
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Тарасюк Наталія Віталіївна
Дата внесення: 01 Жов 2021 12:08
Останні зміни: 01 Жов 2021 12:08
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/21614
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року