Силабус навчальної дисципліни «Історія слов'янських народів (нова доба)» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього ступеня, спеціальності 014.03 «Cередня освіта (Історія)» освітньо-професійної програми «Cередня освіта (Історія)»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

07-03-19S Олексін, Ю. П. та Шевчук, Т. Є. (2021) Силабус навчальної дисципліни «Історія слов'янських народів (нова доба)» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього ступеня, спеціальності 014.03 «Cередня освіта (Історія)» освітньо-професійної програми «Cередня освіта (Історія)». [Силабус]

[img] Text
07-03-19S.pdf

Download(821kB)

Анотація

Навчальна дисципліна «Історія слов'янських народів (нова доба)» є важливою складовою частиною загального курсу всесвітньої історії. Хронологічно вона охоплює події від другої половини ХVІІ – початку ХХ ст. Особливістю курсу є його багатоплановість і дискусійність теоретичних проблем, діалектичний характер розглядуваних подій та явищ, пропонованих студентам до засвоєння, порівняння процесів, що відбувалися у сусідніх з українськими землями країнах, що дозволяє більш повно проаналізувати суперечності у вітчизняній та світовій історії. «Історія слов'янських народів (нова доба)» – це дисципліна, яка вивчає політичні, соціокультурні, економічні процеси в конкретних формах і просторово-часових вимірах. Важливою особливістю курсу є те, що він зорієнтований на засвоєння і застосування студентами спеціальності 014.03 – Середня освіта (історія), теоретичних знань з періоду нової історії центрально-європейського регіону, усвідомлених умінь і навичок, необхідних для роботи в навчальних закладах середньої освіти. Мета дисципліни «Історія слов’янських народів (нова доба)» полягає в тому, щоб, спираючись на методологічні принципи історичної науки, використовуючи найновіші здобутки історіографії, сформувати у здобувачів І (бакалаврського) рівня освіти знання про головні етапи та події в історії слов’янських народів в новий час. Розглянути основні соціальні, економічні, політичні, етнічні, конфесійні та культурні процеси в слов’янських країнах, проаналізувати труднощі, здобутки та специфіку в процесі формування державності місцевих народів в період нової доби. Завдання дисципліни: ознайомити здобувачів із конкретним теоретичним і фактологічним матеріалом з історії слов’янських народів нової доби, або раннього модерного часу (сер. XVII-XХ ст.); охарактеризувати особливості політичного, соціально-економічного, культурного та релігійного розвитку слов’янських народів зазначеного періоду; сприяти виробленню у здобувачів активної громадянської позиції, високої національної свідомості, моралі, розвитку світоглядних переконань на засадах глибокого осмислення історично обумовлених політичних, культурних, релігійних та етнонаціональних традицій народів; навчити здобувачів самостійно підбирати і опрацьовувати історичні документи, спеціальну літературу, узагальнювати і критично оцінювати історичні факти та діяльність історичних постатей європейської історії, виробляти навички самостійних оцінок і суджень, формувати історичне мислення. У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні знати: - головні закономірності та особливості політичного, соціально-економічного, соціо-культурного розвитку слов’янських народів нової доби; - зовнішньо-політичні особливості розвитку слов’янських народів в зазначений період; - понятійний апарат, термінологію і наукову періодизацію; - основні історіографічні теорії та концепції, джерельну базу; - найбільш важливі персоналії європейської історії та їх діяльність. Вміти: - чітко володіти і відтворювати фактичний матеріал з історії слов’янських народів середини XVII-XХ ст., логічно оцінювати та інтерпретувати історичні знання, факти та події в контексті цілісної картини історичного минулого європейського регіону; - володіти сучасними методами історичного дослідження, працювати з джерелами та монографічною літературою; - аналізувати історичні процеси і явища слов'яно-європейської історії середини XVII-XХ ст., користуючись структурно-логічними схемами; - володіти категоріально-понятійним апаратом та історичною картою; - орієнтуватися в історичному просторі і часі, інтерпретувати історичні процеси і явища в динаміці та конкретно-просторових вимірах; - співвідносити спільні риси та відмінності в історичному розвитку України і всесвітньої історії, використовуючи при цьому міждисциплінарний підхід; - об’єктивно оцінювати діяльність історичних постатей із позицій загальнолюдських цінностей, адекватно визначати роль людського і особистісного факторів у європейській слов'янській історії; - залучати систему здобутих наукових історичних знань, умінь і навичок у сферу прикладного фахового застосування під час виробничих практик і за місцем роботи; - впроваджувати під час навчання інноваційні технології і сучасні інформаційно-технологічні ресурси; - проводити пошуково-дослідницьку роботу, здійснювати наукові і науково-педагогічні дослідження в галузі історії слов'янських народів нової доби.

Title in English

SYLLABUS academic discipline History of Slavic peoples (new era) ОК 17 Code in Educational Program Educational level: first (bachelor's) 01 Field of knowledge: Education / Pedagogy 014.03 Field of study: Secondary education (History) Educational Program: Secondary education (History)

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 07-03-19S, історія слов'янських народів (нова доба)
Шифр: 07-03-19S
Тематики: Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 14.03 Середня освіта (Історія)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Суспільних дисциплін
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Рожанчук
Дата внесення: 28 Груд 2021 12:07
Останні зміни: 28 Груд 2021 12:07
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/22347
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року