05-02-50S Клименко, М. О. та Прищепа, А. М. та Польовий, В. М. та Бєдункова, О. О. та Веремеєнко, С. І. та Клименко, Л. В. (2021) Силабус освітньої компоненти «Науково-педагогічна практика» для здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня (PhD), які навчаються за освітньо-науковою програмою "Агрономія", спеціальності 201 "Агрономія", галузі знань 20 "Аграрні науки та продовольство". [Силабус]
Text
05-02-50S.pdf Download(489kB) |
Анотація
Науково-педагогічна практика в системі вищої освіти на третьому освітньо-науковому рівні є етапом практичної та професійної підготовки аспірантів до науково-педагогічної діяльності. Протягом строку навчання в аспірантурі аспірант зобов’язаний виконати всі вимоги освітньо-наукової програми, зокрема здобути теоретичні знання, уміння, навички та інші компетентності, достатні для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем у галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності, оволодіти методологією наукової та педагогічної діяльності, а також провести власне наукове дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та/або практичне значення, та захистити дисертацію. Метою науково-педагогічної практики аспірантів є набуття навичок та вмінь викладацької діяльності, як способу впровадження новітніх знань та власних наукових доробків, у процес підготовки студентів за освітніми ступенями «Фаховий молодший бакалавр», «Бакалавр», «Магістр»; формування системи компетентностей майбутніх науково-педагогічних працівників, здатних здійснювати аналітичне осмислення стану та перспектив розвитку сфери освіти (відповідної спеціальності), створювати та впроваджувати новий зміст освіти та новітні методики (технології) навчання. Науково-педагогічна практика аспірантів спрямовується на досягнення таких цілей: -структурувати та дидактично грамотно перетворювати наукові знання у навчальний матеріал; -раціонально диференціювати й систематизувати навчальні задачі; -застосовувати новітні освітні технології, методи та засоби інтерактивного навчання, розробляти ситуаційні вправи, тестові завдання; -розробляти силабуси; -визначати структурні елементи лекційного, семінарського, практичного заняття відповідно до встановленої мети; -розробляти методичні матеріали для всіх видів навчальної роботи; -розробляти й застосовувати прогресивні системи діагностики, контролю та оцінювання ефективності навчання; -оформляти документацію щодо планування та результатів викладацької діяльності.
Title in English
SYLLABUS Pedagogical practice ОК10 Code in Educational Program Educational level: Doctor of Philosophy PhD 20 Fields of knowledge: Agricultural sciences and food 201 Field of study: Agronomy Educational Program: Doctor of Philosophy PhD
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 05-02-50S, науково-педагогічна практика |
Шифр: | 05-02-50S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 20 Аграрні науки та продовольство Шифр галузі знань > 20 Аграрні науки та продовольство > 201 Агрономія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Екології, технології захисту навколишнього середовища та лісового господарства |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 25 Січ 2022 12:59 |
Останні зміни: | 17 Лют 2022 09:13 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/22693 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року