06-08-254М Безтелесна, Л. І. та Мороз, Е. Г. (2022) Методичні вказівки до практичних занять і самостійної роботи з навчальної дисципліни «УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Менеджмент» спеціальності 073 «Менеджмент» усіх форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-08-254М.pdf Download(737kB) |
Анотація
Метою навчальної дисципліни «Управління продажами» є допомогти студентам, що навчаються за освітньо-професійною програмою «Менеджмент організацій і адміністрування» засвоїти основи наукового і практичного управління продажами в умовах функціонування ринкової економіки. Основними завданнями дисципліни є формування: • стійких теоретичних основ щодо організаційного та інформаційно- процедурного забезпечення управління продажами в бізнесі; • вмінь практично реалізовувати управління продажами. У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: - особливості організації та забезпечення діяльності відділу продажу в бізнесі; - стратегію і тактику управління продажами; - планування і прогнозування продажів в бізнесі; - особливості управління продажами на промисловому ринку та сфері послуг; - процедуру відбору і мотивація персоналу відділу продажу; - механізм контролю та оцінки ефективності продажу. Результатом вивчення навчальної дисципліни є набуття студентами таких компетенцій: - обирати та використовувати концепції, методи та інструменти менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів в організаціях різних форм власності; - ефективного використання та розвитку ресурсів організації; - створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління організацією; - аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію; - критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління організацією в непередбачуваних умовах; - ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення; - планувати діяльність організації в стратегічному і тактичному розрізах; - мати навички прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень у непередбачуваних умовах, враховуючи вимоги чинного законодавства, етичні міркування та соціальну відповідальність; - вміти планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення організації (підрозділу).
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-08-254М, управління продажами |
Шифр: | 06-08-254М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 73 Менеджмент |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Менеджменту |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 04 Квіт 2022 11:24 |
Останні зміни: | 04 Квіт 2022 11:24 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/23283 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року