06-13-35S Попко, О. В. (2022) Силабус навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього ступеня, спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг». [Силабус]
Text
06-13-35S.pdf Download(1MB) |
Анотація
Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» є формування системи теоретичних і практичних знань щодо промислового маркетингу, сучасних концепцій його розвитку, методологічних та організаційних засад використання. Основні цілі: • вивчення теорії промислового маркетингу, методології маркетингових досліджень; • розроблення і планування маркетингових стратегій та їх реалізації промисловими підприємствами; • опанування сучасних методів управління маркетинговою і комунікаційною діяльністю у сферах закупівлі, збуту, розподілу промислової продукції.
Title in English
SYLLABUS Marketing Pricing, ФП14 Code in Educational Program, Educational level: Bachelor’s (first), 07 Field of knowledge: Management and administration, 075 Field of study: Marketing, Educational Program: Marketing
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-35S, маркетинг, ціноутворення |
Шифр: | 06-13-35S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | В. Є. Перелигіна |
Дата внесення: | 20 Лип 2022 10:22 |
Останні зміни: | 20 Лип 2022 14:08 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/23848 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року