Силабус навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього ступеня, спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-35S Попко, О. В. (2022) Силабус навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього ступеня, спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг». [Силабус]

[img] Text
06-13-35S.pdf

Download(1MB)

Анотація

Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» є формування системи теоретичних і практичних знань щодо промислового маркетингу, сучасних концепцій його розвитку, методологічних та організаційних засад використання. Основні цілі: • вивчення теорії промислового маркетингу, методології маркетингових досліджень; • розроблення і планування маркетингових стратегій та їх реалізації промисловими підприємствами; • опанування сучасних методів управління маркетинговою і комунікаційною діяльністю у сферах закупівлі, збуту, розподілу промислової продукції.

Title in English

SYLLABUS Marketing Pricing, ФП14 Code in Educational Program, Educational level: Bachelor’s (first), 07 Field of knowledge: Management and administration, 075 Field of study: Marketing, Educational Program: Marketing

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-13-35S, маркетинг, ціноутворення
Шифр: 06-13-35S
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: В. Є. Перелигіна
Дата внесення: 20 Лип 2022 10:22
Останні зміни: 20 Лип 2022 14:08
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/23848
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року