08-02-83М Нестерчук, Н. Є. (2022) Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт із навчальної дисципліни «Фізична терапія в педіатрії» для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр» за освітньо-професійною програмою «Фізична терапія» спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія», спеціалізація 227.1 «Фізична терапія» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Text
08-02-83М.pdf Download(887kB) |
Анотація
Програму навчальної дисципліни «Фізична терапія в педіатрії» складено відповідно до освітньо-професійної програми «Фізична терапія» підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія», спеціалізація 227.1 «Фізична терапія». Фізична терапія дітей займає важливе місце в системі підготовки майбутнього фахівця з фізичної терапії. У даній програмі викладений матеріал із загальної методики застосування засобів фізичної терапії. Особлива увага приділена засвоєнню головних принципів використання засобів і методів фізичної терапії у відновленні та корекції функціонального стану, фізичного розвитку та рухливих функцій у дітей після перенесених гострих патологічних станів, хронічних захворювань, вроджених та набутих патологіях. Під час вивчення навчальної дисципліни студенти отримують ґрунтовні знання щодо: проведення фізичної терапії у разі наявності різних патологій; ознайомлення із відомостями про хвороби й травми, у комплексному лікуванні яких послуговуються засобами фізичної терапії; розвитку у майбутніх фахівців спостережливості, дослідницьких інтересів, здатності аналізувати загальний стан хворого, простежувати у ньому найменші зміни, забезпечувати гнучку тактику застосування фізичної терапії на етапах відновлювального лікування. У результаті виконання даних лабораторних робіт студенти повинні знати: вікові психофізіологічні та індивідуальні особливості осіб, які мають відхилення в стані здоров’я або інвалідність; закономірності формування рухових умінь і навичок у розвитку основних рухових якостей дитини (враховуючи структуру основного дефекту); вплив фізичних вправ на психофізичний стан дітей з відхиленням в стані здоров’я (виключаючи інвалідів); спеціальну термінологію, уміти грамотно її використовувати; вміти: правильно підбирати методи і засоби навчання, використовуючи їх для вирішення корекційних, профілактичних і реабілітаційних завдань, успішно реалізовувати дидактичні принципи в практичній роботі; підбирати завдання для самостійної роботи і індивідуальних планів дітей з відхиленням в стані здоров’я (включаючи інвалідів); володіти організаторськими вміннями і навичками проведення занять з фізичної терапії.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 08-02-83М, фізична терапія в педіатрії |
Шифр: | 08-02-83М |
За видами робіт: | Лабораторні роботи |
Тематики: | Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична терапія, ерготерапія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Фізичної терапії, ерготерапії |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 19 Вер 2022 11:10 |
Останні зміни: | 19 Вер 2022 11:10 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/24143 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року