Еволюція концепції маркетингу в напрямі його екологічної складової

Downloads

Downloads per month over past year

Морозько, О. В. and Чміль, А. О. and Моrozko, О.V and Chmil, A. O. (2015) Еволюція концепції маркетингу в напрямі його екологічної складової. Студентський вісник НУВГП (1(3)). pp. 111-113.

[img]
Preview
Text
Морозько О.В. - Еволюція концепції маркетингу.pdf

Download(229kB) | Preview
Official URL: http://nuwm.edu.ua/vipuski-studensjkogho-visnika-n...

Abstract

Стаття присвячена передумовам трансформації класичної концепції маркетингу напрямі її екологізації.

Title in English

Evolution of marketing concept in the direction of its environmental component

English abstract

The article is devoted preconditions transformation of the classical concept of marketing towards greening.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетинг, концепція, соціально-етичний маркетинг, екологічна складова, marketing, concept, social, ethical marketing, environmental component
УДК: 339.138
Бібліографічний опис: Морозько О. В. Еволюція концепції маркетингу в напрямі його екологічної складової / О. В. Морозько, А. О. Чміль // Студентський вісник НУВГП. - Рівне : НУВГП, 2015. - Вип.1(3). - С. 111-113.
Subjects: Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015
Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015 > Випуск 1
Depositing User: С. В. Бойчук
Date Deposited: 12 Aug 2015 11:10
Last Modified: 12 Aug 2015 11:10
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/2427

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year