Еволюція концепції маркетингу в напрямі його екологічної складової

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Морозько, О. В. та Чміль, А. О. та Mоrozko, О. V та Chmil, A. O. (2015) Еволюція концепції маркетингу в напрямі його екологічної складової. Студентський вісник НУВГП (1(3)). с. 111-113.

[img]
Перегляд
Text
Морозько О.В. - Еволюція концепції маркетингу.pdf

Download(229kB) | Перегляд
Посилання: http://nuwm.edu.ua/vipuski-studensjkogho-visnika-n...

Анотація

Стаття присвячена передумовам трансформації класичної концепції маркетингу напрямі її екологізації.

Title in English

Evolution of marketing concept in the direction of its environmental component

English abstract

The article is devoted preconditions transformation of the classical concept of marketing towards greening.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: маркетинг, концепція, соціально-етичний маркетинг, екологічна складова, marketing, concept, social, ethical marketing, environmental component
УДК: 339.138
Бібліографічний опис: Морозько О. В. Еволюція концепції маркетингу в напрямі його екологічної складової / О. В. Морозько, А. О. Чміль // Студентський вісник НУВГП. - Рівне : НУВГП, 2015. - Вип.1(3). - С. 111-113.
Тематики: Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015
Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015 > Випуск 1
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 12 Серп 2015 11:10
Останні зміни: 14 Черв 2021 08:13
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/2427
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року