Радченко, А. А. та Мальчик, Я. Я. та Radchenko, А. А. та Mаlchik, Y. Y. (2015) PR як інструмент маркетингових комунікацій. Студентський вісник НУВГП (1(3)). с. 129-131.
|
Text
Радченко А.А. - PR як інструмент маркетингових комунікацій.pdf Download(233kB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячується висвітленню ключових характеристик такого універсального інструменту маркетингових комунікацій як РR. Представлено проблеми, пов’язані з застосуванням РR на українському ринку. Окреслено переваги застосування PR у комунікаційній програмі підприємства.
Title in English
PR as a tool of marketing communicati
English abstract
The article is dedicated to illumination of key descriptions of such universal instrument of marketing communications as РR. The problems constrained with the use of РR at the Ukrainian market are presented. Advantages of application of PR are outlined in the of communication program of enterprise.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | РR, маркетингові комунікації, реклама, РR, marketing communications, advertisement |
УДК: | 339.138 |
Бібліографічний опис: | Радченко А. А. PR як інструмент маркетингових комунікацій / А. А. Радченко, Я. Я. Мальчик // Студентський вісник НУВГП. - Рівне : НУВГП, 2015. - Вип.1(3). - С. 129-131. |
Тематики: | Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015 Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015 > Випуск 1 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 14 Серп 2015 10:55 |
Останні зміни: | 17 Вер 2019 13:12 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/2434 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року