PR як інструмент маркетингових комунікацій

Downloads

Downloads per month over past year

Радченко, А. А. and Мальчик, Я. Я. and Radchenko, А. А. and Mаlchik, Y. Y. (2015) PR як інструмент маркетингових комунікацій. Студентський вісник НУВГП (1(3)). pp. 129-131.

[img]
Preview
Text
Радченко А.А. - PR як інструмент маркетингових комунікацій.pdf

Download(233kB) | Preview
Official URL: http://nuwm.edu.ua/vipuski-studensjkogho-visnika-n...

Abstract

Стаття присвячується висвітленню ключових характеристик такого універсального інструменту маркетингових комунікацій як РR. Представлено проблеми, пов’язані з застосуванням РR на українському ринку. Окреслено переваги застосування PR у комунікаційній програмі підприємства.

Title in English

PR as a tool of marketing communicati

English abstract

The article is dedicated to illumination of key descriptions of such universal instrument of marketing communications as РR. The problems constrained with the use of РR at the Ukrainian market are presented. Advantages of application of PR are outlined in the of communication program of enterprise.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: РR, маркетингові комунікації, реклама, РR, marketing communications, advertisement
УДК: 339.138
Бібліографічний опис: Радченко А. А. PR як інструмент маркетингових комунікацій / А. А. Радченко, Я. Я. Мальчик // Студентський вісник НУВГП. - Рівне : НУВГП, 2015. - Вип.1(3). - С. 129-131.
Subjects: Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015
Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015 > Випуск 1
Depositing User: С. В. Бойчук
Date Deposited: 14 Aug 2015 10:55
Last Modified: 17 Sep 2019 13:12
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/2434

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year