PR як інструмент маркетингових комунікацій

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Радченко, А. А. та Мальчик, Я. Я. та Radchenko, А. А. та Mаlchik, Y. Y. (2015) PR як інструмент маркетингових комунікацій. Студентський вісник НУВГП (1(3)). с. 129-131.

[img]
Перегляд
Text
Радченко А.А. - PR як інструмент маркетингових комунікацій.pdf

Download(233kB) | Перегляд
Посилання: http://nuwm.edu.ua/vipuski-studensjkogho-visnika-n...

Анотація

Стаття присвячується висвітленню ключових характеристик такого універсального інструменту маркетингових комунікацій як РR. Представлено проблеми, пов’язані з застосуванням РR на українському ринку. Окреслено переваги застосування PR у комунікаційній програмі підприємства.

Title in English

PR as a tool of marketing communicati

English abstract

The article is dedicated to illumination of key descriptions of such universal instrument of marketing communications as РR. The problems constrained with the use of РR at the Ukrainian market are presented. Advantages of application of PR are outlined in the of communication program of enterprise.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: РR, маркетингові комунікації, реклама, РR, marketing communications, advertisement
УДК: 339.138
Бібліографічний опис: Радченко А. А. PR як інструмент маркетингових комунікацій / А. А. Радченко, Я. Я. Мальчик // Студентський вісник НУВГП. - Рівне : НУВГП, 2015. - Вип.1(3). - С. 129-131.
Тематики: Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015
Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015 > Випуск 1
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 14 Серп 2015 10:55
Останні зміни: 17 Вер 2019 13:12
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/2434
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року