Силабус навчальної дисципліни «Комп’ютерна графіка» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Цифрові технології дистанційної освіти» спеціальності 015.39 «Професійна освіта. Цифрові технології»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

04-05-117S Шевченко, І. М. (2022) Силабус навчальної дисципліни «Комп’ютерна графіка» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Цифрові технології дистанційної освіти» спеціальності 015.39 «Професійна освіта. Цифрові технології». [Силабус]

[img] Text
04-05-117S.pdf

Download(254kB)

Анотація

Комп’ютерна графіка – складова всіх сучасних комп’ютерних технологій. Графічний інтерфейс став стандартом для програмного забезпечення різних класів, починаючи з операційних систем. Комп’ютерна графіка привертає увагу багатьох спеціалістів із різних галузей знань – програмістів, проектувальників засобів візуалізації, інженерів, фізиків, математиків та ін. Знання основ комп’ютерної графіки необхідне кожному вченому чи інженеру. Комп’ютерна графіка – це галузь знань, в якій, з одного боку, накопичено значний багаж знань, з іншого боку, здійснюється постійний розвиток методів, алгоритмів та практичних застосувань, це складна і різноманітна дисципліна. Комп’ютерна графіка є важливою компонентою освіти сучасного спеціаліста. В багатьох випадках потреби в графіці можуть бути забезпечені різними існуючими графічними бібліотеками та системами. Однак, постійно виникає необхідність створювати спеціальні графічні програмні засоби. Зробити це можна, якщо оволодіти практичними навичками розв’язування типових задач комп’ютерної графіки та відповідними теоретичними знаннями. Крім цього, слід зауважити, що навіть ефективне оволодіння існуючими графічними засобами вимагає знань теоретичних основ комп’ютерної графіки. Метою викладання дисципліни «Комп’ютерна» є оволодіння алгоритмами та методами, які можна було б використовувати при створенні нових реальних систем машинної графіки в поєднанні з застосуванням існуючих програмних засобів. Завданням вивчення дисципліни є навчити здобувачів орієнтуватися в математичних та алгоритмічних основах комп‘ютерної графіки, особливостях растрової і векторної графіки, роботі з графічними стандартами та бібліотеками, апаратними засобами комп‘ютерної графіки. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми у результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: - особливості сприйняття зорових образів; - принципи, що лежать в основі растрового і векторного способів представлення графічної інформації, переваги і недоліки кожного способу; - методи обробки векторних зображень; - фізичні основи формування кольору і моделі кольорів; - принципи, покладені в основу роботи пристроїв введення та виведення графічної інформації; - методи обробки растрових зображень; - алгоритми стискання графічних зображень; - методи підвищення якості зображень; - формати файлів для збереження графічної інформації; - методи ефективного використання обчислювальних систем для обробки графічної інформації; - принципи побудови тривимірних зображень; - методи та засоби обробки тривимірних зображень. вміти: - проводити аналіз та обирати відповідні до поставленої задачі методи та сучасні програмні середовища; - використовувати набуті теоретичні знання при створенні та обробці векторних графічних зображень засобами програмного пакету OpenGl; - проводити обробку растрових зображень засобами прикладного програмного графічного пакету; - підвищувати якість растрових зображень; - створювати багатошарові комбіновані зображення; - створювати та обробляти об’єкти тривимірної графіки; - проводити конвертацію різних типів графічних файлів; - виконувати стискання графічної інформації - використовувати сучасні пристрої для введення та виведення графічної інформації.

Title in English

SYLLABUS COMPUTER GRAPHICS ВК3.1 Code in Educational Program Educational level: Bachelor’s (first) 01 Fields of knowledge Education 015.39 Field of study Professional education. Digital technologyEducational Program Digital technologies of distance education

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 04-05-117S, комп’ютерна графіка
Шифр: 04-05-117S
Тематики: Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка
Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 15 Професійна освіта (Комп'ютерні технології)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут автоматики, кібернетики та обчислювальної техніки > Комп'ютерних технологій та економічної кібернетики
Користувач, що депонує: В. Є. Перелигіна
Дата внесення: 23 Лют 2023 12:40
Останні зміни: 23 Лют 2023 12:40
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/25453
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року