Методичні вказівки до практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Етикет і культура спілкування педагога» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Cередня освіта (Історія)» спеціальності 014.03 «Cередня освіта (Історія)» денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

07-03-370М Кочубей, А. В. та Олексін, Ю. П. (2023) Методичні вказівки до практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Етикет і культура спілкування педагога» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Cередня освіта (Історія)» спеціальності 014.03 «Cередня освіта (Історія)» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
07-03-370М.pdf

Download(730kB)

Анотація

Актуальність навчальної дисципліни «Етикет та культура спілкування педагога» у тому, що вона формує у майбутніх фахівців теоретичні знання та практичні компетенції, які дозволять їм ефективно використовувати набуті знання у процесі професійної діяльності. Предметом вивчення навчальної дисципліни є формування теоретичних знань і практичних навичок професійної діяльності майбутніх вчителів історії. Мета дисципліни – сприяти формуванню мовленнєвої компетенції майбутніх учителів історії, їх національної культури, мовленнєвої поведінки в певних комунікативних ситуаціях. Завдання курсу – ознайомити студентів із основними поняттями педагогічного спілкування, етикету та культури спілкування; виробити потребу формування на основі теоретичних знань практичних навичок використання основних правил мовленнєвого етикету і культури спілкування, уміння поєднувати теоретичні знання й практичні навички в життєвих ситуаціях і професійній сфері; зацікавити студентів сучасними проблемами етикету, педагогічного спілкування, культури мовлення для наступного їх дослідження. Використовуємо такі активні методи навчання: робота в групах, презентації, тренінги, семінар-обговорення (дискусія), ситуативні задачі та навчальні ігри, метод кейсів, моделювання професійної діяльності, проблемно-пошукові методи; метод проектного навчання; методи колективної розумової діяльності; метод застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні та ін. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: предметну галузь професійної діяльності вчителя; норми української літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності; правила етикету та культури педагогічного спілкування У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен уміти: вільно і правильно спілкуватися державною мовою, утверджувати національні гуманістичні ідеали, мовне й культурне багатство України; бути критичним і самокритичним; поважати погляди представників інших культур, цінувати різноманіття та мультикультурність, враховувати гендерний фактор; кваліфіковано застосовувати сучасні принципи, підходи, прийоми і засоби формування комунікативної компетентності учнів закладів середньої освіти; здатність ефективно і компетентно брати участь у різних формах наукової комунікації в професійній сфері. вільно спілкуватися державною мовою, використовувати її для організації ефективної комунікації та навчання;

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 07-03-370М, етикет, культура спілкування педагога
Шифр: 07-03-370М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка
Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 14.03 Середня освіта (Історія)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Суспільних дисциплін
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 24 Лют 2023 13:36
Останні зміни: 24 Лют 2023 13:36
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/25473
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року