07-03-370М Кочубей, А. В. та Олексін, Ю. П. (2023) Методичні вказівки до практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Етикет і культура спілкування педагога» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Cередня освіта (Історія)» спеціальності 014.03 «Cередня освіта (Історія)» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
07-03-370М.pdf Download(730kB) |
Анотація
Актуальність навчальної дисципліни «Етикет та культура спілкування педагога» у тому, що вона формує у майбутніх фахівців теоретичні знання та практичні компетенції, які дозволять їм ефективно використовувати набуті знання у процесі професійної діяльності. Предметом вивчення навчальної дисципліни є формування теоретичних знань і практичних навичок професійної діяльності майбутніх вчителів історії. Мета дисципліни – сприяти формуванню мовленнєвої компетенції майбутніх учителів історії, їх національної культури, мовленнєвої поведінки в певних комунікативних ситуаціях. Завдання курсу – ознайомити студентів із основними поняттями педагогічного спілкування, етикету та культури спілкування; виробити потребу формування на основі теоретичних знань практичних навичок використання основних правил мовленнєвого етикету і культури спілкування, уміння поєднувати теоретичні знання й практичні навички в життєвих ситуаціях і професійній сфері; зацікавити студентів сучасними проблемами етикету, педагогічного спілкування, культури мовлення для наступного їх дослідження. Використовуємо такі активні методи навчання: робота в групах, презентації, тренінги, семінар-обговорення (дискусія), ситуативні задачі та навчальні ігри, метод кейсів, моделювання професійної діяльності, проблемно-пошукові методи; метод проектного навчання; методи колективної розумової діяльності; метод застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні та ін. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: предметну галузь професійної діяльності вчителя; норми української літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності; правила етикету та культури педагогічного спілкування У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен уміти: вільно і правильно спілкуватися державною мовою, утверджувати національні гуманістичні ідеали, мовне й культурне багатство України; бути критичним і самокритичним; поважати погляди представників інших культур, цінувати різноманіття та мультикультурність, враховувати гендерний фактор; кваліфіковано застосовувати сучасні принципи, підходи, прийоми і засоби формування комунікативної компетентності учнів закладів середньої освіти; здатність ефективно і компетентно брати участь у різних формах наукової комунікації в професійній сфері. вільно спілкуватися державною мовою, використовувати її для організації ефективної комунікації та навчання;
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 07-03-370М, етикет, культура спілкування педагога |
Шифр: | 07-03-370М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота |
Тематики: | Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 14.03 Середня освіта (Історія) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Суспільних дисциплін |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 24 Лют 2023 13:36 |
Останні зміни: | 24 Лют 2023 13:36 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/25473 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року