Методичні вказівки до самостійної роботи та підготовки до практичних занять з навчальної дисципліни «Вища математика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Цифрові технології дистанційної освіти» спеціальності 15.39 «Професійна освіта» та за освітньо-професійною програмою «Інформаційні системи і технології» спеціальності 126 «Інформаційні системи та технології» денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

04-02-56М Тадеєв, П. О. та Дейнека, О. Ю. (2023) Методичні вказівки до самостійної роботи та підготовки до практичних занять з навчальної дисципліни «Вища математика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Цифрові технології дистанційної освіти» спеціальності 15.39 «Професійна освіта» та за освітньо-професійною програмою «Інформаційні системи і технології» спеціальності 126 «Інформаційні системи та технології» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
04-02-56М.pdf

Download(642kB)

Анотація

Вища математика є важливим складником підготовки фахівців в інформаційних технологій. Курс вищої математики є одним із способів розвитку логічного й алгоритмічного мислення студентів та зокрема здатності розв’язувати складні спеціалізовані задачі з інформатики. В результаті вивчення дисципліни студенти оволодіють математичним апаратом, достатнім для створення і опрацьовування математичних моделей цифрових технологій, пов’язаних з їх подальшою практичною діяльністю, що дозволяє формувати фахівців здатних застосовувати та удосконалювати існуючі методи в професійній освіті та інформаційних системах і технологіях. Мета навчальної дисципліни ,,Вища математика” – формування системи теоретичних знань і практичних навичок з основ вищої математики. Завдання навчальної дисципліни ,,Вища математика” – вивчення основних принципів та засобів математичного апарату, який використовується для розв’язування задач за фахом. У результаті вивчення даного курсу студент повинен: знати: правила аналітичних перетворень, методи розв’язання математичних задач; розуміти основні математичні поняття; формулювання та доведення базових теорем; основні властивості математичних об’єктів та можливості їх застосування до розв’язання конкретних задач із використання цифрових технологій. уміти: використовувати набуті математичні знання для розв’язання фахових задач; розв’язувати типові математичні задачі з приведенням їх до практичного результату використовуючи різні обчислювальні методи; аналізувати одержані результати та на їх основі розробляти практичні рекомендації; самостійно вивчати новітню літературу з вищої математики. У методичних рекомендаціях подано кроткі теоретичні відомості з курсу «Диференціальне числення функції декількох змінних». Описані приклади розв’язання типових задач, що виносяться на модульну роботу. Для закріплення здобутих студентами знань і формування навичок розв’язання задач окрім прикладів, наведено завдання для самостійної роботи.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 04-02-56М, вища математика
Шифр: 04-02-56М
За видами робіт: Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка
Шифр галузі знань > 12 Інформаційні технології
Шифр галузі знань > 12 Інформаційні технології > 126 Інфомаційні системи і технології
Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 15.039 Професійна освіта (Цифрові технології)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут автоматики, кібернетики та обчислювальної техніки > Вищої математики
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 02 Бер 2023 11:13
Останні зміни: 02 Бер 2023 11:13
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/25546
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року