08-01-87М Зарічанська, Л. О. (2022) Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт із навчальної дисципліни «Методика викладання рухливих ігор» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Фізична культура і спорт» спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
08-01-87М.pdf Download(415kB) |
Анотація
Дисципліна «Методика викладання рухливих ігор» спрямована на оволодіння студентами спеціальними знаннями та методичними навичками самостійної роботи по організації рухливих ігор з дітьми різних вікових груп шкільного віку. В структурі курсу є питання, які розглядаються на лекціях, а також, які виносяться на лабораторні заняття та самостійну роботу студентів. Основними завданнями вивчення дисципліни «Методика викладання рухливих ігор» є ознайомлення з історією розвитку рухливих ігор та місцем рухливих ігор в системі фізичного виховання. Ознайомитися з особливостями проведення рухливих ігор у позаурочних формах. Ознайомитися з інтегрованою ігровою формою фізкультурних занять з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Набути необхідні знання та практичні уміння в організації та проведенні рухливих ігор з учнями різних вікових груп. «Методика викладання рухливих ігор» займає важливе місце в системі підготовки майбутнього фахівця. Важливим напрямом підвищення ефективності підготовки спеціалістів фізичного виховання і спорту високої кваліфікації є посилення ролі в навчальному процесі теоретичної, методологічної та світоглядної підготовки. Тому фундаментальні знання й навички, набуті студентами, можуть розглядатися як основа глибокої професійної компетентності у вирішенні складних завдань. Рухливі ігри – один із дієвих засобів різнобічного фізичного виховання підростаючого покоління. Протягом великого проміжку історичного часу рухливі ігри були і є найважливішим засобом підготовки підростаючого покоління до життя. Ігри своїм різноманіттям змісту обдаровують дітей новими умовами спілкування, новими відчуттями, способами сприйняття навколишнього середовища, новими уявленнями про нього. Крім переліку і змісту рухливих ігор й естафет, рекомендується їхній віковий розподіл за класами і руховою спрямованістю, що значно полегшить їх вибір в практичному застосуванні. Значна частина матеріалу присвячена аналізу методики й організації рухливих ігор в дошкільних закладах на перерві в школі, у групі продовженого дня, дитячому оздоровчому таборі. Дані методичні вказівки допоможуть студентам у вивченні навчальної дисципліни, формуванні теоретичних знань, практичних навичок та організації і проведення навчально-тренувальних.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 08-01-87М, методика викладання рухливих ігор |
Шифр: | 08-01-87М |
За видами робіт: | Лабораторні роботи |
Тематики: | Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 17 Фізична культура і спорт |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Теорії та методики фізичного виховання |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 08 Бер 2023 10:56 |
Останні зміни: | 08 Бер 2023 10:56 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/25594 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року