Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт із навчальної дисципліни «Загальна теорія здоров’я» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) за освітньо-професійною програмою «Фізична культура і спорт» спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

08-02-99М Григус, І. М. та Кирик, О. О. (2022) Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт із навчальної дисципліни «Загальна теорія здоров’я» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) за освітньо-професійною програмою «Фізична культура і спорт» спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
08-02-99М.pdf

Download(305kB)

Анотація

Методичні вказівки навчальної дисципліни «Загальна теорія здоров’я» складені відповідно до освітньо-професійної програми «Фізична культура і спорт» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт» , галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка». «Загальна теорія здоров’я» є необхідною навчальною дисципліною для підготовки бакалаврів фізичної культури і спорту галузі знань 01 Освіта/Педагогіка. Дисципліна «Загальна теорія здоров’я» надає спеціальні знання для підготовки висококваліфікованих конкурентоспроможних фахівців, що володіють усім комплексом спеціалізованих концептуальних знань, умінь і навичок для успішного формування та розвитку загальних та професійних компетентностей фахівців галузі фізичної культури і спорту, що направлені на здобуття студентом знань, вмінь і навичок успішної роботи в сфері фізичної культури і спорту. Метою викладання навчальної дисципліни «Загальна теорія здоров’я» є формування у студентської молоді вмінь та навичок, які необхідні для ведення здорового способу життя та сприяння зміні неправильних стереотипів у поведінці та свідомості. Вивчаючи цей курс, студентам стане можливим більш глибоко зрозуміти важливість збереження повноцінного здоров’я перш за все за рахунок ведення здорового способу життя, зміцнення захисних сил організму, усунення причин і факторів захворювань. Майбутні бакалаври ознайомляться з основними принципами, методами і засобами охорони здоров’я дітей та підлітків, вмінням розпізнавати окремі симптоми захворювань і різні патологічні стани, а також наданням першої домедичної допомоги при загрозливих для життя і здоров’я станах. Студенти повинні знати основні анатомо-фізіологічні дані органів і систем людського організму, мати поняття про хвороби організму, а для цього вони мають бути ознайомлені з такими поняттями як здоров’я, хвороба, діагностика хвороб, методами профілактики. Запропоновані методичні вказівки дозволять забезпечити здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях, знати основні анатомо-фізіологічні дані органів і систем людського організму, мати поняття про хвороби організму, надати першу домедичну допомогу при загрозливих для життя і здоров’я станах.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 08-02-99М, загальна теорія здоров’я
Шифр: 08-02-99М
За видами робіт: Лабораторні роботи
Тематики: Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка
Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 17 Фізична культура і спорт
Підрозділи: Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Теорії та методики фізичного виховання
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 13 Бер 2023 11:35
Останні зміни: 13 Бер 2023 11:35
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/25630
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року