04-05-68М Василів, В. Б. (2023) Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Інтернет-маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
04-05-68М.pdf Download(3MB) |
Анотація
Інтернет маркетинг – це загальний термін, що охоплює широкий спектр стратегій, спрямованих на просування компанії та її продукції за допомогою онлайн-інструментів. Головними цілями є залучення потенційних клієнтів, збільшення трафіку на сайт та зростання продажів. В умовах жорсткої конкуренції за лояльність клієнта, Інтернет стає повноцінним каналом збуту товарів та послуг, який має значний потенціал розвитку. І саме завдяки маркетингу в Інтернеті або інтернет-маркетингу стає можливим використання великої кількості нових технологій, здатних збільшити продаж товарів і послуг. Метою дисципліни є засвоєння знань з основ сучасного інтернет-маркетингу, набуття компетентностей щодо організації та проведення заходів інтернет-маркетингу та оцінки їх ефективності. Основні завдання навчальної дисципліни «Інтернет маркетинг»: - забезпечити студентів необхідними знаннями в галузі планування маркетингової діяльності в мережі Інтернет; - формувати вмінь і навичок використання інструментів інтернет маркетингу при веденні підприємницької діяльності; - навчити студентів застосовувати сучасні програмні продукти, інформаційні системи і технології в своїй професійній діяльності; - навчити студентів базовим навичкам комунікаційної роботи в Інтернеті; - сформувати вміння та навички роботи з пошуковими системами; - вивчити основні види реклами та PR-діяльності в Інтернеті.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 04-05-68М, інтернет-маркетинг, контент-маркетинг, веб-аналітика сайту, банерна реклама, відеореклама на YouTube, мобільний маркетинг |
Шифр: | 04-05-68М |
За видами робіт: | Лабораторні роботи |
Тематики: | За напрямами > Усі спеціальності |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут автоматики, кібернетики та обчислювальної техніки > Комп'ютерних технологій та економічної кібернетики |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 05 Трав 2023 08:38 |
Останні зміни: | 05 Трав 2023 08:38 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/26046 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року