Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Інтернет-маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

04-05-68М Василів, В. Б. (2023) Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Інтернет-маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
04-05-68М.pdf

Download(3MB)

Анотація

Інтернет маркетинг – це загальний термін, що охоплює широкий спектр стратегій, спрямованих на просування компанії та її продукції за допомогою онлайн-інструментів. Головними цілями є залучення потенційних клієнтів, збільшення трафіку на сайт та зростання продажів. В умовах жорсткої конкуренції за лояльність клієнта, Інтернет стає повноцінним каналом збуту товарів та послуг, який має значний потенціал розвитку. І саме завдяки маркетингу в Інтернеті або інтернет-маркетингу стає можливим використання великої кількості нових технологій, здатних збільшити продаж товарів і послуг. Метою дисципліни є засвоєння знань з основ сучасного інтернет-маркетингу, набуття компетентностей щодо організації та проведення заходів інтернет-маркетингу та оцінки їх ефективності. Основні завдання навчальної дисципліни «Інтернет маркетинг»: - забезпечити студентів необхідними знаннями в галузі планування маркетингової діяльності в мережі Інтернет; - формувати вмінь і навичок використання інструментів інтернет маркетингу при веденні підприємницької діяльності; - навчити студентів застосовувати сучасні програмні продукти, інформаційні системи і технології в своїй професійній діяльності; - навчити студентів базовим навичкам комунікаційної роботи в Інтернеті; - сформувати вміння та навички роботи з пошуковими системами; - вивчити основні види реклами та PR-діяльності в Інтернеті.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 04-05-68М, інтернет-маркетинг, контент-маркетинг, веб-аналітика сайту, банерна реклама, відеореклама на YouTube, мобільний маркетинг
Шифр: 04-05-68М
За видами робіт: Лабораторні роботи
Тематики: За напрямами > Усі спеціальності
Підрозділи: Навчально-науковий інститут автоматики, кібернетики та обчислювальної техніки > Комп'ютерних технологій та економічної кібернетики
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 05 Трав 2023 08:38
Останні зміни: 05 Трав 2023 08:38
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/26046
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року