ІННОВАЦІЙНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ CRM-СИСТЕМ: МЕТОДОЛОГІЯ НА РІЗНИХ РІВНЯХ БРЕНДОВАНИХ НІШЕВИХ ВИРОБНИЦТВ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Скрипчук, П. М. та Скрипчук, М. П. та Skrypchuk, P. M. та Skrypchuk, M. P. (2023) ІННОВАЦІЙНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ CRM-СИСТЕМ: МЕТОДОЛОГІЯ НА РІЗНИХ РІВНЯХ БРЕНДОВАНИХ НІШЕВИХ ВИРОБНИЦТВ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(101)). с. 190-203.

[img] Text
Ve10117 (1).pdf

Download(327kB)

Анотація

У статті розкрито інноваційні засади використання CRM-систем на різних рівнях брендованих нішевих виробництв для реалізації євроінтеграційного вектора в аграрному бізнесі. Зовнішні та внутрішні потенційні можливості розробки CRM-систем розглядаються в контексті бізнесу у громадах, якості та забезпечення конкурентоспроможності продукції, забезпечення збалансованості розвитку виробничого потенціалу тощо. Обґрунтовано, що позитивним проявом CRM-системи громади або регіону є реалізація стратегії внутрішніх перетворень внаслідок розширення кооперативних відносин між малими органічними агровиробниками. Це дозволить зменшити сукупні витрати обігу, а також допомогти з формуванням експортних партій та ефективного співробітництва з роздрібними мережами, а також розвитку власних торгових структур. Для кооперативу, бізнесу чи громади потрібно інвестувати кошти в навчання виробників товарів, у виробництво оригінальних товарів чи послуг, специфічних в аналогічному бізнесі. Світовий досвід свідчить про значні темпи перетворень у сферах аграрного бізнесу та формування інституційних утворень, які забезпечують бажання споживачів щодо екологічної продукції і послуг, органічної або крафтової продукції, продукції вирощеної у своїй громаді (поруч, «знайома» продукція тощо). Такі процеси відбуваються на противагу глобалізації світової економіки та недовірі до великих виробників й наднаціональних утворень у бізнесі щодо виробництва продовольства.

Title in English

INNOVATIVE PRINCIPLES OF USING CRM SYSTEMS: METHODOLOGY AT DIFFERENT LEVELS OF BRANDED NICHE INDUSTRIES

English abstract

The article reveals the innovative principles of using CRM systems at different levels of branded niche industries for the European integration vector in agrarian business implementation. External and internal potential opportunities for the development of CRM systems are considered in the context of business in communities; quality and ensuring product competitiveness; ensuring balanced development of production potential, etc. It has been proven that there is a transition to voluntary business reporting, a gradual transition to the information and experience necessary for investors, projects that are moving in the direction not «only for the community», but «with the participation of the community», the formation of trust – all as prospects for a successful business, etc. It is substantiated that a positive manifestation of the CRM system of a community or region is the implementation of internal transformations strategy due to the expansion of cooperative relations between small organic agricultural producers. This will reduce total circulation costs, as well as, help with the formation of export batches and effective cooperation with retail chains, and the development of own trade structures. It is proved that the evolution from an online store and (or) regional subordination specialized in the city requires gaining trust as a reliable supplier. For a cooperative, business or community, it is necessary to invest funds in the training of producers of goods in the production of original goods or services. A significant feature for ensuring the operation of the brand is using high-quality raw materials, and as a result, the price of the final product becomes higher than on the market. From here, it will be more difficult to sell a quality product. Described innovations of various manufacturers, for example, the «umbrella» brand (geographic marking «Taste of the Ukrainian Carpathians»). World experience shows the significant pace of transformations in the spheres of agrarian business and the formation of institutional formations that satisfy consumers' wishes for ecological products and services, organic or craft products, products grown in their community (nearby, «familiar» products, etc.). Such processes take place against the background of the world economy globalization and lack of trust in large producers and supranational entities in the business of food production.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інновації; CRM-системи; аграрні бізнеси; торгові марки; крафтові виробництва; стратегія; innovation; CRM systems; agricultural businesses; trademarks; craft productions; strategy
УДК: 338.48
Бібліографічний опис: Скрипчук П. М. Інноваційні засади використання CRM-систем: методологія на різних рівнях брендованих нішевих виробництв / П. М. Скрипчук, М. П. скрипчук // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2023. - Вип. 1(101). - С. 190-203.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2023 > Вісник 1
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2023
Видання університету
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 06 Черв 2023 10:33
Останні зміни: 06 Черв 2023 10:33
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/26175
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року