Vasiuk, I. V. та Matusevych, K. M. та Stupnytskyi, V. V. та Sribna, Y. V. (2023) COACHING AS AN ECONOMIC LEARNING PARADIGM. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(102)). с. 34-45.
Text
Ve1023.pdf Download(362kB) |
Анотація
У статті проаналізовано систему коучинг-послуг. Зазначається, що коучинг є специфічною підприємницькою діяльністю, спрямованою на надання широкого спектру послуг, пов’язаних з психологічним підходом. Послуги надаються у різних формах, від одноразової сесії або консультування до пакету для досягнення заздалегідь визначених цілей. Це підкреслює гнучкість та адаптивність коучингу для задоволення індивідуальних потреб і вподобань. Коучинг у сучасній економіці формує потенціал людського капіталу. Отримано економіко-математичну модель глобального коучингу. Доведено, що ця модель враховує національні особливості отримання коучинг-послуг. Стаття визнає, що попит на коучинг-послуги впливає на соціо-економічне середовище, включаючи політично-військовий компонент. Це свідчить про те, що фактори, такі як політична стабільність, економічні умови та культурні норми, можуть впливати на популярність та прийняття коучингу в різних країнах. Для оцінки коучинг-послуг у різних країнах стаття пропонує економічні показники, які можуть бути використані для оцінки їх ефективності та впливу. Ці показники враховують такі фактори, як задоволення клієнтів, досягнення цілей та загальне поліпшення особистого або професійного благополуччя. Визначено систему ціноутворення для коучинг-послуг та оцінено глобальний ринок коучингу шляхом мікроекономічного аналізу. Це означає, що існують встановлені механізми або керівні принципи визначення вартості коучинг-сесій або пакетів, з урахуванням таких факторів, як експертиза та досвід коуча та попит на їхні послуги на ринку. Завдяки своїй гнучкості та адаптивності, коучинг стає цінним інструментом для розвитку людського капіталу та досягнення високих результатів у навчанні, лідерстві та організаційному розвитку. Із розширенням наукових знань про коучинг і розвиток практичних підходів та методологій, можемо очікувати подальший розвиток цієї сфери і більш широке використання коучингу як ефективного інструменту особистісного та професійного зростання.
Title in English
КОУЧИНГ ЯК ЕКОНОМІЧНА ПАРАДИГМА НАВЧАННЯ
English abstract
The article analyses the system of coaching services. It is indicated that coaching is a specific entrepreneurial activity focused on the provision of a range of services related to a psychological approach. Services are provided in various forms from a one-time session or counselling or a package to achieve predetermined goals. This highlights the flexibility and adaptability of coaching to meet individual needs and preferences. Coaching in the modern economy forms the potential of human capital. An economic-mathematical model of global coaching is derived. It has been proven that this model notes the national specifics of receiving coaching services. The article acknowledges that the demand for coaching services is influenced by the socio-economic environment, including the political-military component. This suggests that factors such as political stability, economic conditions, and cultural norms can impact the popularity and acceptance of coaching in different countries. To evaluate coaching services across countries, the article proposes economic indicators that can be used to assess their effectiveness and impact. These indicators consider factors such as client satisfaction, goal achievement, and overall improvement in personal or professional well-being. The pricing system for coaching services is defined and the global coaching market is evaluated through microeconomic analysis. This implies that there are established mechanisms or guidelines for determining the cost of coaching sessions or packages, taking into consideration factors such as the coach’s expertise, experience, and the market demand for their services.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | coaching; coach certification; demand and supply of coaching services; world coaching clusters; the number of requests for 1 dollar of GDP per capita; the number of requests per 1,000 inhabitants; коучинг; сертифікація коуча; попит та пропонування коучинг послуг; світові кластери коучингу; кількість запитів на 1 дол. від ВВП на душу населення; кількість запитів на 1000 жителів |
УДК: | 331.108.4:005.336.2 |
Бібліографічний опис: | Coaching as an economic learning paradigm / I. V. Vasiuk, K. M. Matusevych, V. V. Stupnytskyi, Y. V. Sribna // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2023. - Вип. 2(102). - С. 34-45. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2023 > Вісник 2 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2023 Видання університету |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 09 Жов 2023 06:42 |
Останні зміни: | 09 Жов 2023 06:42 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/27674 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року