НАВЧАЛЬНІ ЗАВДАННЯ з розвитку граматичної компетенції з англійської мови (теорія, тренувальні вправи) для студентів Іх курсів усіх напрямів підготовки НУВГП (Частина І)

Downloads

Downloads per month over past year

06-09-17А Красовська, А. М. (2015) НАВЧАЛЬНІ ЗАВДАННЯ з розвитку граматичної компетенції з англійської мови (теорія, тренувальні вправи) для студентів Іх курсів усіх напрямів підготовки НУВГП (Частина І). [Методичне забезпечення]

[img]
Preview
Text
06-09-17А (1).pdf

Download(938kB) | Preview

Abstract

Дані навчальні завдання призначаються студентам І курсів усіх спеціальностей. Їх основна мета полягає в тому, щоб відповідно до вимог чинної Програми ―Англійська мова для професійного спілкування‖ (Київ-2005) повторити та систематизувати всі граматичні форми, які вивчались в середній школі. Як відомо, оволодіння іноземною мовою неможливе без формування граматичної компетенції як знання та вміння користуватись граматичними ресурсами мови. Як показує практика навчання іноземних мов як у середній школі, так і у вищій школі, саме оволодіння граматичними закономірностями мовлення становить найбільші труднощі. У методичній літературі розрізняють активний і пасивний граматичний мінімум. Перший охоплює ті граматичні явища, які вживаються в усному мовленні в межах визначених програмою тем. Він опрацьовується переважно усно. До другого (пасивного) граматичного мінімуму належать граматичні явища, які студенти повинні впізнавати і розуміти під час читання. Тут розглядається як перший, так і другий. Природньо, що процес навчання граматичних структур активного мінімуму відрізнятиметься від процесу навчання граматичних структур пасивного мінімуму. В процесі їх навчання формуються рецептивні та репродуктивні граматичні вміння, основні якості яких є: автоматизованість, стійкість та гнучкість. Навчальні завдання складаються із 24 уроків, кожен з яких містить матеріал для активізації одного граматичного явища англійської мови. Урок має правила-інструкції, які дають настановку щодо функціональної спрямованості нової структури. За настановою йде типова ілюстративна ситуація. А далі таблиця утворення питальної та заперечної форм. Викладачеві слід спочатку сказати (нагадати) про функціональну спрямованість структури. Потім проаудіювати ілюстративну ситуацію. Після того дати студентам можливість прочитати текст - ситуацію і перейти до питань-відповідей, використовуючи при цьому запропоновані таблиці. Наступний етап – виконання вправ. У кожній з них студент розв’язує практичну (мовну) задачу, що міститься в інструкції до вправи. Зразок до вправи підказує, як це зробити. Наступні вправи спрямовані на те, щоб навчальні мовленнєві дії студентів наближались до природнього спілкування. Деякі з вправ, на вибір викладача, можуть використовуватись для формування рецептивної граматичної навички того чи іншого граматичного явища (ознайомлення з новим граматичним явищем у його графічній формі, автоматизація розпізнавання нової форми та диференціювання нових граматичних форм). Граматичний матеріал реалізується на знайомій студентам лексиці, що знімає лексичні труднощі і дає можливість зосередити увагу на новій граматичній структурі. Завдання розраховані для роботи в аудиторії та в процесі самостійної роботи студентів І курсів. При розробці вправ використовувались матеріали наступних зарубіжних видань: – English Grammar In Use by Raymound Murphy: Cambridge University Press; – TOEFL Preparation guide with optional essay section by Michael A.Pyle, M.A. and Mary Ellen Munoz, M.A.: Cliffs Notes, Lincoln Nebraska 68501.

Item Type: Методичне забезпечення
Uncontrolled Keywords: 06-09-17А, навчальні завдання з розвитку граматичної компетенції з англійської мови (теорія, тренувальні вправи)
Шифр: 06-09-17А
За видами робіт: Вивчення дисципліни
Subjects: За напрямами > Усі спеціальності
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Іноземних мов
Depositing User: libr_1 Г. М. Рожанчук
Date Deposited: 16 Oct 2015 10:06
Last Modified: 16 May 2016 13:19
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/2852

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year