РОЛЬ ВЕРТИКАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СИСТЕМ У ФОРМУВАННІ СТІЙКИХ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА

Downloads

Downloads per month over past year

Попович, Л. Р. (2008) РОЛЬ ВЕРТИКАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СИСТЕМ У ФОРМУВАННІ СТІЙКИХ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції (1). pp. 108-119.

[img]
Preview
Text
Попович.pdf

Download(562kB) | Preview

Abstract

Обґрунтовано необхідність та економічну доцільність удосконалення системи збуту готових виробів шляхом створення вертикальних маркетингових систем, а також виявлено перспективи їх реалізації на підприємствах швейної промисловості.

English abstract

Necessity and financial viability of improvement of the system of sale of the finished products by creation of the vertical marketing systems are grounded, and also found out the prospects of their realization on the enterprises of sewing industry.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетингова система, конкурентна перевага
УДК: 658.8.011.1
Бібліографічний опис: Попович Л. Р. Роль вертикальних маркетингових систем у формуванні стійких конкурентних переваг підприємства / Л. Р. Попович // Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2008. - Вип. ХІV, №1. - С. 108-119.
Subjects: Видання університету > Збірник наукових праць - Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції > 2008 > Випуск XIV №1
Depositing User: С. Й. Гипчинська
Date Deposited: 13 Nov 2015 14:06
Last Modified: 13 Nov 2015 14:06
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/3011

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year