Попович, Л. Р. (2008) РОЛЬ ВЕРТИКАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СИСТЕМ У ФОРМУВАННІ СТІЙКИХ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції (1). с. 108-119.
|
Text
Попович.pdf Download(562kB) | Перегляд |
Анотація
Обґрунтовано необхідність та економічну доцільність удосконалення системи збуту готових виробів шляхом створення вертикальних маркетингових систем, а також виявлено перспективи їх реалізації на підприємствах швейної промисловості.
English abstract
Necessity and financial viability of improvement of the system of sale of the finished products by creation of the vertical marketing systems are grounded, and also found out the prospects of their realization on the enterprises of sewing industry.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | маркетингова система, конкурентна перевага |
УДК: | 658.8.011.1 |
Бібліографічний опис: | Попович Л. Р. Роль вертикальних маркетингових систем у формуванні стійких конкурентних переваг підприємства / Л. Р. Попович // Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2008. - Вип. ХІV, №1. - С. 108-119. |
Тематики: | Видання університету > Збірник наукових праць - Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції > 2008 > Випуск XIV №1 |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 13 Лист 2015 14:06 |
Останні зміни: | 13 Лист 2015 14:06 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/3011 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року