06-07-252М Василів, В. Б. та Бабич, Т. Ю. (2024) Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни «SEO та SMM технології в соціокультурній сфері» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Соціальний менеджмент та інформаційна культура» спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-07-252M.pdf Download(1MB) |
Анотація
Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни «SEO та SMM технології в соціокультурній сфері» підготовлені для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Соціальний менеджмент та інформаційна культура» спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності». Метою дисципліни є формування у майбутніх спеціалістів в області менеджменту соціокультурної діяльності глибокого розуміння та практичних навичок застосування інструментів соціальних медіа (SMM), WEB-аналітики, пошукової оптимізації (SEO) для успішного впровадження та ефективного управління інформаційними процесами реклами та просування різнопрофільних закладів культурного спрямування. Лабораторні роботи є важливою складовою навчального процесу з дисципліни «SEO та SMM технології в соціокультурній сфері». Виконання лабораторних робіт сприяє: • формуванню комплексного підходу до процесу просування веб-сайтів закладів культури та їх сторінок в соціальних мережах; • забезпеченню оволодіння практичних навичок розроблення стратегій просування культурних заходів (подій) в мережі інтернет; • опануванню спеціальних інструментів налаштування та запуску таргетованих рекламних кампаній спрямованих на цільову аудиторію; • формуванню уміння користуватися інструментами аудиту веб-сайтів закладів культури, аналізу конкурентного середовища; • оволодінню практичними навичками внутрішньої і зовнішньої оптимізації сайту для підняття його позицій у результатах видачі пошукових систем по певних запитах користувачів для збільшення мережевого трафіку і кількості потенційних клієнтів. Лабораторні роботи виконуються студентами самостійно під керівництвом викладача.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-07-252М, SEO, SMM технології в соціокультурній сфері |
Шифр: | 06-07-252М |
За видами робіт: | Лабораторні роботи |
Тематики: | Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво > 28 Менеджмент соцiокультурноi дiяльностi |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Філософії та культурології |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 25 Вер 2024 10:15 |
Останні зміни: | 25 Вер 2024 10:15 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/30748 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року