Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни «SEO та SMM технології в соціокультурній сфері» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Соціальний менеджмент та інформаційна культура» спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» денної та заочної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-07-252М Василів, В. Б. та Бабич, Т. Ю. (2024) Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни «SEO та SMM технології в соціокультурній сфері» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Соціальний менеджмент та інформаційна культура» спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-07-252M.pdf

Download(1MB)

Анотація

Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни «SEO та SMM технології в соціокультурній сфері» підготовлені для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Соціальний менеджмент та інформаційна культура» спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності». Метою дисципліни є формування у майбутніх спеціалістів в області менеджменту соціокультурної діяльності глибокого розуміння та практичних навичок застосування інструментів соціальних медіа (SMM), WEB-аналітики, пошукової оптимізації (SEO) для успішного впровадження та ефективного управління інформаційними процесами реклами та просування різнопрофільних закладів культурного спрямування. Лабораторні роботи є важливою складовою навчального процесу з дисципліни «SEO та SMM технології в соціокультурній сфері». Виконання лабораторних робіт сприяє: • формуванню комплексного підходу до процесу просування веб-сайтів закладів культури та їх сторінок в соціальних мережах; • забезпеченню оволодіння практичних навичок розроблення стратегій просування культурних заходів (подій) в мережі інтернет; • опануванню спеціальних інструментів налаштування та запуску таргетованих рекламних кампаній спрямованих на цільову аудиторію; • формуванню уміння користуватися інструментами аудиту веб-сайтів закладів культури, аналізу конкурентного середовища; • оволодінню практичними навичками внутрішньої і зовнішньої оптимізації сайту для підняття його позицій у результатах видачі пошукових систем по певних запитах користувачів для збільшення мережевого трафіку і кількості потенційних клієнтів. Лабораторні роботи виконуються студентами самостійно під керівництвом викладача.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-07-252М, SEO, SMM технології в соціокультурній сфері
Шифр: 06-07-252М
За видами робіт: Лабораторні роботи
Тематики: Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво
Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво > 28 Менеджмент соцiокультурноi дiяльностi
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Філософії та культурології
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 25 Вер 2024 10:15
Останні зміни: 25 Вер 2024 10:15
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/30748
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року