Методичні вказівки до практичних робіт та виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни «Іміджологія» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Управління інформаційними комунікаціями» спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» денної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

07-06-102М Цецик, Я. П. (2024) Методичні вказівки до практичних робіт та виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни «Іміджологія» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Управління інформаційними комунікаціями» спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
07-06-102М.pdf

Download(268kB)

Анотація

Навчальна дисципліна «Іміджологія» призначена для вивчення здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» денної форми навчання є нормативною. Освітній компонент орієнтований на оволодіння здобувачами вищої освіти основних принципів формування та вдосконалення іміджу. У процесі вивчення дисципліни здобувачі вищої освіти повинні оволодіти методикою та технологіями формування іміджу особистості, підприємства та установи, прийомами та методами психологічного впливу і переконання людей в процесі іміджостворюючої діяльності. Відповідно до освітньо-професійної програми з навчальної дисципліни Мета дисципліни – «Іміджологія» набуття здобувачами вищої освіти теоретичних навичок та практичних умінь із основ іміджової діяльності. Предмет освітнього компонента «Іміджологія» - ключові напрями формування та вдосконалення іміджу особи, підприємства, оволодіння основними принципами взаємозв’язку публічних комунікацій з іміджостворюючою діяльністю, навчитися аналізувати основні види іміджу в структурі сучасного суспільства. При вивченні освітнього компонента здобувачі вищої освіти повинні отримати компетенції: - здатність працювати в команді. - здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). - здатність підтримувати ділову комунікацію з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації. - здатність використовувати PR та інші прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури. - здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності, постійного підвищення рівня інформаційної культури. Результати навчання: - впроваджувати та використовувати комунікаційні технології у соціальних системах, мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності, технології веб-дизайну та вебмаркетингу. - здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання професійних завдань. - оцінювати результати діяльності та відстоювати прийняті рішення. - використовувати різноманітні комунікативні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва. - бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді. - навчатися з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Додаткова інформація: Попередні версії МВ: 06-14-237М, 06-14-179М, 06-14-178М
Ключові слова: 07-06-102М, іміджологія
Шифр: 07-06-102М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво
Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво > 29 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Менеджменту та публічного врядування
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 26 Лист 2024 11:07
Останні зміни: 26 Лист 2024 11:07
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/31740
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року