07-06-102М Цецик, Я. П. (2024) Методичні вказівки до практичних робіт та виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни «Іміджологія» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Управління інформаційними комунікаціями» спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» денної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Text
07-06-102М.pdf Download(268kB) |
Анотація
Навчальна дисципліна «Іміджологія» призначена для вивчення здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» денної форми навчання є нормативною. Освітній компонент орієнтований на оволодіння здобувачами вищої освіти основних принципів формування та вдосконалення іміджу. У процесі вивчення дисципліни здобувачі вищої освіти повинні оволодіти методикою та технологіями формування іміджу особистості, підприємства та установи, прийомами та методами психологічного впливу і переконання людей в процесі іміджостворюючої діяльності. Відповідно до освітньо-професійної програми з навчальної дисципліни Мета дисципліни – «Іміджологія» набуття здобувачами вищої освіти теоретичних навичок та практичних умінь із основ іміджової діяльності. Предмет освітнього компонента «Іміджологія» - ключові напрями формування та вдосконалення іміджу особи, підприємства, оволодіння основними принципами взаємозв’язку публічних комунікацій з іміджостворюючою діяльністю, навчитися аналізувати основні види іміджу в структурі сучасного суспільства. При вивченні освітнього компонента здобувачі вищої освіти повинні отримати компетенції: - здатність працювати в команді. - здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). - здатність підтримувати ділову комунікацію з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації. - здатність використовувати PR та інші прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури. - здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності, постійного підвищення рівня інформаційної культури. Результати навчання: - впроваджувати та використовувати комунікаційні технології у соціальних системах, мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності, технології веб-дизайну та вебмаркетингу. - здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання професійних завдань. - оцінювати результати діяльності та відстоювати прийняті рішення. - використовувати різноманітні комунікативні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва. - бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді. - навчатися з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Додаткова інформація: | Попередні версії МВ: 06-14-237М, 06-14-179М, 06-14-178М |
Ключові слова: | 07-06-102М, іміджологія |
Шифр: | 07-06-102М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота |
Тематики: | Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво > 29 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Менеджменту та публічного врядування |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 26 Лист 2024 11:07 |
Останні зміни: | 26 Лист 2024 11:07 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/31740 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року