Методичні вказівки до самостійного вивчення з навчальної дисципліни «Маркетинг сфери туризму та гостинності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Готельно-ресторанна справа» спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» денної і заочної форми навчання за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» денної і заочної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-220М Коротун, О. П. (2025) Методичні вказівки до самостійного вивчення з навчальної дисципліни «Маркетинг сфери туризму та гостинності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Готельно-ресторанна справа» спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» денної і заочної форми навчання за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-13-220М.pdf

Download(385kB)

Анотація

Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг сфери туризму та гостинності» розроблені відповідно до Силабусу даної навчальної дисципліни та освітньо-професійної програм підготовки бакалаврів за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Вимоги до знань та компетенцій здобувачів вищої освіти визначено галузевими стандартами вищої освіти України. Навчальна дисципліна «Маркетинг сфери туризму та гостинності» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з готельно-ресторанної справи. Метою дисципліни «Маркетинг сфери туризму та гостинності» є формування сучасної системи поглядів і спеціальних знань у галузі маркетингу індустрії туризму та гостинності, набуття практичних навичок щодо просування турпродукту та готельно-ресторанних послуг на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективності діяльності підприємств індустрії. Закономірності розвитку маркетингу індустрії в ринкових умовах, систему маркетингу готельно-ресторанного підприємства. Завданням дисципліни «Маркетинг сфери туризму та гостинності» є засвоєння теоретичних та організаційних основ маркетингу, розуміння сутності організації та взаємозв’язку її внутрішніх елементів та зовнішнього середовища, розуміння системи методів маркетингу.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Додаткова інформація: Попередня версія методичних вказівок: 06-13-156
Ключові слова: 06-13-220М, маркетинг сфери туризму та гостинності
Шифр: 06-13-220М
За видами робіт: Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування
Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 241 Готельно-ресторанна справа
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: В.М. Бежук
Дата внесення: 27 Лют 2025 10:38
Останні зміни: 27 Лют 2025 10:38
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/33314
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року