Удосконалення інформаційного забезпечення у відділі прийому та розміщення в готелі «Melrose»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Якимчук, О. І. (2025) Удосконалення інформаційного забезпечення у відділі прийому та розміщення в готелі «Melrose». [Перший (бакалаврський) рівень освіти]

[img] Text
Якимчук Ольга ІБАС-41_2025.pdf

Download(826kB)

Анотація

Виконала: студентка 4 курсу, групи ІБАС–41 Спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» Якимчук Ольга Іванівна Актуальність теми. У сучасних умовах стрімкої цифрової трансформації сфери гостинності питання удосконалення інформаційного забезпечення в готельному бізнесі набуває особливої значущості. Глобалізація туристичних потоків, зростання рівня конкуренції між готельними підприємствами, підвищення вимог з боку споживачів до якості сервісу й оперативності обслуговування зумовлюють необхідність фундаментального переосмислення ролі інформаційних процесів у системі управління готелем. Особливої уваги в цьому контексті потребує діяльність відділу прийому та розміщення, який виступає центральним комунікаційним вузлом між клієнтом і внутрішніми службами закладу та формує перше враження про рівень організації сервісу.

Тип елементу : Перший (бакалаврський) рівень освіти
Тематики: Наукова робота студента
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Менеджменту та публічного врядування
Користувач, що депонує: В. Є. Перелигіна
Дата внесення: 09 Жов 2025 12:26
Останні зміни: 09 Жов 2025 12:26
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/33685
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року