Якимчук, О. І. (2025) Удосконалення інформаційного забезпечення у відділі прийому та розміщення в готелі «Melrose». [Перший (бакалаврський) рівень освіти]
|
Text
Якимчук Ольга ІБАС-41_2025.pdf Download(826kB) |
Анотація
Виконала: студентка 4 курсу, групи ІБАС–41 Спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» Якимчук Ольга Іванівна Актуальність теми. У сучасних умовах стрімкої цифрової трансформації сфери гостинності питання удосконалення інформаційного забезпечення в готельному бізнесі набуває особливої значущості. Глобалізація туристичних потоків, зростання рівня конкуренції між готельними підприємствами, підвищення вимог з боку споживачів до якості сервісу й оперативності обслуговування зумовлюють необхідність фундаментального переосмислення ролі інформаційних процесів у системі управління готелем. Особливої уваги в цьому контексті потребує діяльність відділу прийому та розміщення, який виступає центральним комунікаційним вузлом між клієнтом і внутрішніми службами закладу та формує перше враження про рівень організації сервісу.
| Тип елементу : | Перший (бакалаврський) рівень освіти |
|---|---|
| Тематики: | Наукова робота студента |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Менеджменту та публічного врядування |
| Користувач, що депонує: | В. Є. Перелигіна |
| Дата внесення: | 09 Жов 2025 12:26 |
| Останні зміни: | 09 Жов 2025 12:26 |
| URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/33685 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року


Статистика завантажень
Статистика завантажень